آتش سوزی در مرکز خرید سرابله مهار شد


آتش سوزی در مرکز خرید سرابله مهار شد

ایلام - ایرنا - فرماندار چرداول گفت: آتش سوزی در مرکز خرید شهرداری سرابله با حضور عوامل شهرداری، آتش نشانی و نیروهای نظامی و انتظامی مهار شد.

الیاس فتاحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۲۲ شب گذشته آتش سوزی مهیبی در این مرکز به وقوع پیوست که سریعا تمامی نیروهای اداری، امدادی، خدماتی و شورای تامین و ستاد بحران در محل حادثه حضور یافتند.

وی یادآور شد: ۳۴ باب مغازه در این مرکز خرید وجود دارد که ۲۰ باب آن به طور کامل خسارت دیده و از بین رفته و مابقی نیز دچار خساراتی شده اند.

فرماندار چرداول تاکید کرد: در این نرکز مغازه هایی همچون البسه و پوشاک، عطاری، کیف و کفش ،کالای ورزشی و خیاطی بوده که خسارات فراوانی به آن ها وارد شده است.

فتاحی اضافه کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران در این خصوص تشکیل شد که تامین امنیت پاساژ توسط ناجا، تشکیل کمیته برآورد خسارت، حضور کارشناسان خبره جهت تعین دلیل حادثه و همچنین تعین میزان خسارت و آمادگی شهرداری سرابله برای تعمیر و بهسازی مرکز خرید از اهم مصوبات آن است.

وی از مشارکت نیروهای شهرداری سرابله و شباب، بسیج و نیروی انتظامی، آتش نشانی، مدیریت ستاد بحران استانداری ایلام و اصحاب رسانه و مطبوعات در این حادثه قدردانی کرد.

شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول در ۳۰کیلومتری ایلام قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟