اولین رویداد مجازی ایده تا پدیده در ایلام برگزار شد


اولین رویداد مجازی ایده تا پدیده در ایلام برگزار شد

اولین رویداد مجازی ایده تا پدیده  با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام این رویداد به همت شرکت شهرک های صنعتی استان با همکاری مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، شتاب دهنده کیانا و با حضور ایده پردازان و شرکت کنندگان مجازی در محیط آنلاین در حضور داوران و مدیران مربوطه برگزار شد.

" بدران کاظمی" معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی ایلام ،در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در این رویداد بیش از ۵۰ نفر ایده های خود را مطرح کردند که در نهایت به ۴ ایده ختم شد و برگزیدگان رویداد علاوه بر جوایز نقدی از حمایت های شرکت شهرک های صنعتی بهره‌مند خواهند شد.

کاظمی اظهار کرد: در این رویداد که در چند مرحله مجازی صورت گرفت ۸ ایده به مرحله نهایی راه یافتند و در نهایت آقایان جواد میرزایی با ایده سیستم ضدقفل ترموستات، مسعود عزیزی با ایده سوکت هوشمند مدیریت انرژی و تشخیص نشست گاز، حسین حیدری با ایده تولید نخ نانو پلی استر و سرکار خانم زهرا پاکدل با ایده اپلیکیشن کاریابی و اشتغال ایلام صنعت، به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب نمودند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام هدف از برگزاری این چنین رویدادهایی را شناسایی و احصا ایده ها و استارت آپ های برگزیده، حوزه sme ها و خدمات رسانی ساده تر و افزون تر به صنایع کوچک و متوسط استان عنوان کرد.

کاظمی تصریح کرد: ایده و خلاقیت جوان استان در مسیر صنعت می تواند گامی موثر در بهبود کیفیت و بازاریابی و فروش محصولات باشد و به همین جهت در طی سال چندین رویداد با موضوعات مختلف طراحی و با کمک سایر ارگان ها به مرحله اجرا خواهیم برد.

در پایان این رویداد، به برگزیدگان جوایز نقدی و امتیازات حمایتی ویژه و به تمام ایده پردازان لوح تقدیر و یادبود اهدا شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول