سرانه فضای ورزشی قم با مشارکت بخش خصوصی افزایش یابد


سرانه فضای ورزشی قم با مشارکت بخش خصوصی افزایش یابد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سرانه فضای ورزشی قم با مشارکت بخش خصوصی افزایش یابد.

احمد امیرآبادی فراهانی امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سالن جلسات کرامت استانداری با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در بهبود سرانه ورزشی استان اظهار داشت: باید استفاده از این ظرفیت را تسهیل کنیم.

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید مغفول ماندن بخش جوانان در اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: اداره کل ورزش و جوانان صدور مجوزها را تسهیل کرده و انجام این کار آسان‌تر شود.

در بخش دیگری از این جلسه، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تأکید بر اینکه کمبود سرانه‌های ورزشی مختص استان قم نبوده و مربوط به سراسر کشور است اظهار داشت: جبران این کمبود و کاستی در کوتاه‌ مدت عملاً مقدور نبوده و ایجاد فضاهای ورزشی استاندارد چندین سال طول می‌کشد تا به سرانجام برسد.

بیژن سلیمان پور با بیان اینکه تأسیس و ایجاد اماکن ورزشی سودآور نبوده و جاذبه برای سرمایه‌گذاری وجود ندارد افزود: بالا بردن سهم اعتبارت ملی استان در حوزه ورزش یکی از اقداماتی است که می‌توان در راستای بهبود سرانه ورزشی استان انجام داد.

وی در پایان عنوان کرد: تراکم جمعیت، وضعیت ورزشی استان، محرومیت انباشته‌ شده و تک شهرستانی بودن از جمله عوامل کمبود سرانه ورزشی استان است در واقع این مسئله یک مشکل ساختاری است که بخشی از مطالبات جوانان را تشکیل می‌دهد که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه