کسل کنندگی فرمول یک به مرسدس ربطی ندارد


فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک مرسدس، توتو ولف گفته که تیم مرسدس بخاطر قابل پیش بینی بودن نتایج قهرمانی در این چند سال اخیر مقصر نیست و همچنین فصل 2020 برای آنها به آسانی “قدم زدن در پارک” نخواهد بود. تیم مرسدس سه مسابقه اول فصل را با سه پول پوزیشن و سه برد به اتمام رساند و در تعیین خط گرندپری مجارستان ماشین هایش به ترتیب 1.3 ثانیه و 1.4...

فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک مرسدس، توتو ولف گفته که تیم مرسدس بخاطر قابل پیش بینی بودن نتایج قهرمانی در این چند سال اخیر مقصر نیست و همچنین فصل ۲۰۲۰ برای آنها به آسانی “قدم زدن در پارک” نخواهد بود.

تیم مرسدس سه مسابقه اول فصل را با سه پول پوزیشن و سه برد به اتمام رساند و در تعیین خط گرندپری مجارستان ماشین هایش به ترتیب ۱.۳ ثانیه و ۱.۴ ثانیه از سریعترین ماشین های فراری و ردبول سریعتر بودند.

در همین حال ممکن است که مسابقات دیگری در فصل باشند که ما تنها شاهد رقابت دو راننده مرسدس برای برد باشیم، ولف در همین حال خاطرنشان کرد که تیمش نمی‌تواند کاری برای جذاب تر شدن رقابت بکند اگر بقیه تیم ها در پشت آنها در تقلا هستند. وی گفت:

اگر ما فصل ۲۰۲۰ را تمام شده می‌دانستیم و آنرا به آسانی یک قدم زدن در پارک بگذرانیم و تنها به این فکر بودیم که در دسامبر و در پاریس جام قهرمانی را بالای سر خواهیم برد خب هیچکدام از قهرمانی های قبلی را بدست نیاورده بودیم. این عقیده که ما فکر کنیم رقابت قهرمانی به پایان رسیده در ما وجود ندارد. اما این چیزی است که در این شرایط ممکن شما به آسانی درگیر آن بشوید.

از سمت دیگر، تسلط یک تیم بر بقیه تیم چه بخواهد مرسدس باشد، چه ردبول در اوایل دهه قبل باشد و چه فراری در اوایل سالهای ۲۰۰۰ به بعد باشد همیشه چیزی است که اندکی غیرعادی برای قهرمانی است. ولی این تقصیر تیمی نیست که قدم های رو به جلو برداشته و پیشرفت کرده و همینطور بخاطر قابل پیش‌بینی بودن نتایج مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

کسل کنندگی فرمول یک به مرسدس ربطی نداردکسل کنندگی فرمول یک به مرسدس ربطی ندارد

والتری بوتاس ، مرسدس – فرمول یک مجارستان 2020

مرسدس خواهان رقابت با رقبا اما…

ولف می‌گوید که آنها یک رقابت نزدیک تر را با رقبایشان دوست دارند اما بالا بردن سطح مسابقات نیز بر عهده آنهاست. وی در اینباره نیز ذکر کرد:

ما به مسابقه دادن مقابل رقبای عالیمان خیلی علاقمند هستیم، ما دوست داریم که در پیست در حال مبارزه با فراری و ردبول باشیم، ما دوست داریم که تیم های چالش انگیزی مثل ریسینگ پوینت بخشی از این بازی باشند، همچنین مشتاقیم که تیم هایی مثل رنو و مک‌لارن دوباره به رقابت برای پیروزی برگردند.

من آرزوی دیگری به جز یک رقابت قوی با یک نتیجه نامشخص ندارم هر زمانی که جمعه ها برای تمرین اول به پیست می‌رویم، اما این در موقعیت ما بسیار دشوار است تا روال کنونی را تغییر دهیم.

ما یک هدف اصلی داریم و آن پایان رساندن هر گرندپری با استفاده از تمام توانایی هایمان است و خوشبختانه در همین حین کسب امتیاز های هرچه بیشتر برای تیم و چالشی برای کسب قهرمانی. چیز دیگری نیست که بتوانیم انجام دهیم.

فاصله با رقبای دیگر زیاد نیست…

ولف تاکید کرد که اگر مرسدس لغزشی در عملکردش داشته باشد رقبا به راحتی می‌توانند در امتیازات به آنها نزدیک شوند:

شما در مجارستان دیدید که ردبول کل آخر هفته را در تقلا بود ولی در پایان آنها در مسابقه بسیار خوب عمل کردند و یک ماشین خوب داشتند، ماشینی که در ابتدا به نظر نمی‌آمد که بتواند مسابقه را شروع کند و مکانیک ها واقعا کارشان را بسیار عالی انجام دادند که ماشین بتواند در مسابقه شرکت کند.

فاصله های امتیازی هیچی نیستند، اگر به جدول قهرمانی رانندگان نگاه کنید، اختلاف لوئیس و مکس تنها ۳۰ امتیاز است در حالیکه سه مسابقه گذشته، او حتی یک مسابقه را به پایان نرسانده اما فاصله آنچنانی وجود ندارد. شما تنها باید به تلاش کردن ادامه دهید‌.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل