هاس در دفاع از پیت استاپ مجارستان: دوباره همین کار را می کردیم


گونتر استاینر، مدیر تیم فرمول یک هاس از پیت استاپ تیمش در مسابقه مجارستان دفاع کرد، پیت استاپی که باعث شد هر دو خودروی این تیم جریمه شوند. قماری که تیم هاس در دور گرم کردن مسابقه فرمول یک مجارستان به کار برد، باعث کسب امتیاز و همینطور جریمه 10 ثانیه ای در پایان کار شد. جریمه ای که برای تیم هاس به دلیل دستور آمدن به پیت به کوین مگنوسن و رومن...

گونتر استاینر، مدیر تیم فرمول یک هاس از پیت استاپ تیمش در مسابقه مجارستان دفاع کرد، پیت استاپی که باعث شد هر دو خودروی این تیم جریمه شوند.

قماری که تیم هاس در دور گرم کردن مسابقه فرمول یک مجارستان به کار برد، باعث کسب امتیاز و همینطور جریمه 10 ثانیه ای در پایان کار شد. جریمه ای که برای تیم هاس به دلیل دستور آمدن به پیت به کوین مگنوسن و رومن گروژان برای تایر های خشک به جای بارانی در دور گرم کردن داده شد، جنجال زیادی را ایجاد کرد و انتقادات زیادی را بلند کرد.

استاینر گفت:

مطمئناً ما دوباره همین کار را می کردیم. پنالتی 10 ثانیه ای کمی مبهم بود. متأسفانه ما نمی توانیم برای آن درخواست تجدید نظر دهیم زیرا یک پنالتی زمانی است، شما مجاز به ارائه درخواست تجدید نظر برای این گونه پنالتی ها نیستید.

قبل از این هرگز چنین کاری انجام نشده بود و به نظر می رسد اگر قبلاً چنین چیزی عملی نشده و هیچ مقررات مشخصی درباره ی آن وجود ندارد، باید مجازات شوید.

نباید از انجام چنین کارهایی در مسابقات جلوگیری کنیم، در غیر این صورت حسابدارها باید در فرمول یک مسابقه دهند.

هاس در دفاع از پیت استاپ مجارستان: دوباره همین کار را می کردیمهاس در دفاع از پیت استاپ مجارستان: دوباره همین کار را می کردیم

گونتر استاینر

تیم هاس برنامه ای برای بروزرسانی VF-20 ندارد…

ناهماهنگی زیادی داریم اما فکر می کنم که خیلی خوب از وضعیتمان آگاهیم. ما سریعترین ماشین در میانه جدول امسال نیستیم و باید با این موضوع کنار بیاییم.

ما همیشه سعی می کنیم از پکیجمان بهترین نتیجه را بگیریم. ما برای سال جاری هیچ برنامه ای برای توسعه نداریم، بنابراین باید به این نکته توجه کنیم که بهترین نتیجه را از این فصل کسب کرده و نگاهمان به سال آینده باشد. سال آسانی نخواهد بود اما ما برای بقاء در اینجا هستیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری