رندر‌های با کیفیت گلکسی زد فولد 2، 5 G منتشر شدند


رندر‌های با کیفیت گلکسی زد فولد 2، 5 G منتشر شدند

وب سایت MySmartPrice با انتشار گزارشی اختصاصی اعلام کرد که رندر‌های باکیفیت گلکسی زد فولد 2، 5 G را از یک منبع موثق دریافت کرده است. تصاویر گوشی تاشوی جدید سامسونگ را از جهات مختلف و در رنگ‌های مشکی و برنزی نمایش می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، به فاصله کمتر از یک هفته تا رونمایی رسمی از گلکسی زد فولد ۲، ۵G، رندر‌هایی منتسب به آن منتشر شده که شمایل گوشی تاشوی بعدی سامسونگ را از جهات مختلف نشان می‌دهند.
همانطور که در تصاویر ملاحظه می‌کنید، مکانیزم باز و بسته شدن گلکسی زد فولد ۲، ۵G مثل کتاب است و از این لحاظ فرقی با نسل قبل ندارد. اما با نگاه دقیق‌تر متوجه تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای می‌شویم که یکی از چشمگیرترین آن‌ها استفاده از حفره به جای ناچ در نمایشگر درونی و بیرونی است. حاشیه نمایشگر بیرونی نیز بسیار باریک‌تر شده و شاهد نمایشگر بزرگتری در این قسمت هستیم.

مکانیزم لولای گلکسی زد فولد ۲، ۵G در نگاه اول ضخیم‌تر به نظر رسیده و به نظر می‌رسد طراحی بهتری نسبت به نسل قبل دارد. ماژول دوربین سه گانه و بیرون زده به شکل عمودی در پنل پشتی قرار گرفته و سه سنسور و فلش LED را در خود جای داده است.
رندر‌های با کیفیت گلکسی زد فولد 2، 5 G منتشر شدند

انتظار می‌رود سامسونگ از گلکسی زد فولد ۲، ۵G در رویداد مجازی آنپکد (Unpacked) که ۱۵ مرداد برگزار می‌شود، رونمایی کند. یکی از نکات جالب در مورد این گوشی این است که حالا حرف Z به نام آن اضافه شده؛ نکته‌ای که نشان می‌دهد تمام گوشی‌های تاشوی آینده سامسونگ احتمالاً تحت خانواده Z به بازار عرضه خواهند شد.

یکی از کاربران توییتر با نام کاربری hwangmh۰۱ نیز تصویری زنده منتسب به این گوشی منتشر کرده است:
رندر‌های با کیفیت گلکسی زد فولد 2، 5 G منتشر شدند

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، گلکسی زد فولد ۲، ۵G نمایشگر ۷.۷ اینچی اصلی سوپر امولد با ریفرش ریت ۱۲۰ هرتز، نمایشگر ۶.۲۳ اینچی خارجی، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی از باتری ۴۳۵۶ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ معکوس ۱۵ واتی برخوردار بوده و ۱۹۸۰ دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: digiato

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد