تهران تعطیل نمی شود


تهران تعطیل نمی شود

تهران- ایرنا- فرماندار تهران گفت: هیچ بحثی در مورد تعطیلی پایتخت در ستاد ملی کرونا مطرح و مصوب نشده است ولی محدودیت های هفته های گذشته همچنان برای هفته آتی نیز ادامه دارد.

عیسی فرهادی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امکان برگزاری نماز جمعه این هفته تهران مانند هفته‌های گذشته وجود ندارد.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، هفته آینده نیز یک سوم کارمندان دولت بر سر کار باید حاضر شوند و باقی آنان به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه می دهند.

فرهادی اظهارداشت: هیچ بحثی در مورد تعطیلی پایتخت به علت قرار گرفتن استان تهران در شرایط قرمز کرونایی نبود و نیست.

فرماندار تهران گفت: همچنان ستاد فرماندهی مقابله با کرونای پایتخت بر لغو طرح ترافیک اصرار دارد اما هنوز تصمیمی در خصوص آن گرفته نشده است.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم که حذف و لغو طرح ترافیک می تواند به روان شدن حمل و نقل عمومی و جلوگیری از شیوع بیش از پیش کمک کند.

فرهادی با بیان اینکه واحدهای صنفی مختلف مانند روال قبل به فعالیت خود ادامه می دهند، ادامه داد: محدودیت فعالیت واحدهای صنفی مانند رستوران ها، تالارها، آرایشگاه ها و اماکنی که افراد ارتباط نزدیک با یکدیگر دارند، مانند هفته های گذشته همچنان ادامه دارد.

فرماندار تهران گفت: مردم باید بدانند که اگر نکات بهداشتی و پروتکل های اعلامی را رعایت نکنند مشکلات بیشتری ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: مصوبات جدید ستاد ملی کرونا تا این لحظه با ما ابلاغ نشده است.

وضعیت شیوع کرونا در استان تهران بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز سه شنبه هفت تیر درشرایط قرمز قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو