دعوت به همکاری از سوی سازمان تبلیغات اسلامی


دعوت به همکاری از سوی سازمان تبلیغات اسلامی

در اجرای سیاست شایسته‌گزینی سازمان تبلیغات اسلامی و در راستای خارج شدن از دایره محدود مدیریتی و انتخاب شایسته‌ترین نیروها، سازمان تبلیغات اسلامی دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، با توجه به بازنشستگی برخی کارکنان شاغل سازمان در مسئولیت‌های مدیریتیِ تعدادی از استان‌های کشور و در اجرای سیاست شایسته‌گزینی سازمان تبلیغات اسلامی و در راستای ایجاد شفافیت در انتصابات، خارج شدن از دایره محدود مدیریتی، ایجاد فرصت برای همکاران توانمند و انتخاب شایسته‌ترین نیروها برای سمت‌های مدیریتی و به‌منظور بهره‌گیری از توانمندی‌های افراد متخصص، باتجربه و مستعد، سازمان تبلیغات اسلامی «برای تصدی پُست‌های معاون اداری و مالی، رئیس اداره امور مالی و ذیحسابی و رئیس ادارۀ امور اداری و پشتیبانی برخی ادارات کل استان‌های سراسر کشور»، از تمامی متخصصان داوطلب واجد شرایط برای قبول مسؤولیت دعوت به همکاری می‌کند.


افرادی که دارای شرایط انتصاب و انگیزه برای پذیرش مسؤولیت در سمت‌های یادشده هستند تا پایان روز ‌پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ برگۀ درخواست را تکمیل و ارسال کنند.

ارسال رزومه صرفاً از طریق ایمیل به آدرس amoozesh.ido@gmail.com امکان‌پذیر است. همچنین برای هرگونه پاسخگویی با شماره تلفن ۸۸۸۹۶۲۲۰ ادارۀ ارزشیابی و آموزش ضمن خدمت (آقای عباسپور) تماس حاصل فرمایید.

ارزیابی شایستگی‌های عمومی - اختصاصیِ متقاضیان توسط کارگروه بررسی صلاحیت‌ها و بر اساس معیارها و امتیازدهی به متقاضیان انجام خواهد گرفت. پس از مرحلۀ انتخاب اولیه داوطلبان برای ارزیابی شایستگی‌های پست موردنظر به کانون ارزیابی شایستگی معرفی خواهند شد.
برای مشاهدۀ شرایط احراز پست‌ها و قالب رزومه به پیوست‌ها مراجعه شود. لازم به‌ذکر است که در شرایط برابر، اولویت با نیروهای درون‌سازمانی، بومی و جوان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای حضور در این فراخوان دعوت به همکاری می‌توانند از طریق لینک‌های ذیل، فرم مربوطه را کامل و ارسال کنند.

فرم شرایط انتصاب رئیس اداره امور مالی و ذی حسابی

فرم شرایط انتصاب معاون اداری مالی

فرم شرایط انتصاب رئیس اداره امور اداری و پشتیبانی

فرم رزومه

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی