گاز مایع در کهگیلویه وبویراحمد بصورت الکترونیکی توزیع می شود


گاز مایع در کهگیلویه وبویراحمد بصورت الکترونیکی توزیع می شود

یاسوج - ایرنا - مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: گاز مایع مورد نیاز روستائیان و عشایر این استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت بصورت الکترونیکی توزیع خواهد شد.

سید لطف الله مسعودی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظها داشت: این طرح با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری اداره صنعت و معدن در شهرستان ها از ۲۰ مرداد آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: متقاضیان می تواند با مراجعه به سایت صدف یا سایت دریافت فرآورده‌های نفتی با وارد کردن مشخصات خود درخواست خود را از طریق این سایت ارائه دهند.

مسعودی تصریح کرد: در این طرح علاوه برافزایش سهمیه خانوارها قیمت پرداختی نیز کاهش خواهد یافت.
وی مهم‌ترین هدف اجرای این طرح را جلوگیری از انحراف سهمیه‌ها اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: سهمیه گاز مایع استان در سال یکهزارو ۲۰۰ تن و بیشتر از نیاز کنونی استان است.

مسعودی تصریح کرد: نزدیک ۲۰ هزار خانوار استان مشمول دریافت گاز مایع هستند که سهمیه هر خانوار ماهانه سه سیلندر گاز مایع و ۶۶۰ تن در سال است.

وی اضافه کرد: سهمیه مابقی مصرف کنندگان از جمله اصناف نیز ۴۰ هزار تن در سال پیش بینی شده است.

بر اساس شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق شهری این استان صد در صد و در مناطق روستایی ۷۵ درصد است.

۱۷ شهر استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند و از یکهزارو ۷۷ روستای استان بیش از ۷۰۰ روستای دارای شرایط گازرسانی کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.
جمعیت مشترکان گاز طبیعی در کهگیلویه و بویر احمد ۱۸۵ هزار خانواراست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها