به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، شیری ضمن خیر مقدم و تقدیر از گسترش همکاری‌ها با موسسه توسعه سامانه پویش آسیا اظهار کرد: در راستای تاکیدات دکتر روحانی رئیس‌جمهور و مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان و کاهش ترددها، این بانک اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری با موسسه توسعه سامانه پویش آسیا به‌منظور بهره‌مندی از کیف پول الکترونیکی مشترک پست بانک ایران و اپلیکیشن گپ کرد.

وی هدف از این کار را سهولت در دسترسی مشتریان به انواع خدمات بانکی به‌صورت آنلاین و شبانه روزی و عدم تردد غیرضرور آنان به شعب و باجه‌های بانکی روستایی در سراسر کشور درراستای حمایت از دولت الکترونیک دانست. شیری حمایت از اپلیکیشن‌های بومی را ضروری دانست و بر حمایت دستگاه‌های اجرایی از استارت‌آپ‌ها به‌منظور رشد آنان در عرصه فناوری‌های روز دنیا تاکید کرد.

همچنین در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد فرهاد بهمنی معاون فناوری اطلاعات مدیرعامل، علیرضا واحدپور مدیر امور شعب استان‌ها و بازاریابی و جمعی از مدیران پست بانک ایران نیز حضور داشتند. کیف پول الکترونیکی مشترک پست بانک ایران و اپلیکیشن گپ خدماتی از قبیل؛ عملیات و خدمات تراکنش کارت( واریز و برداشت)، ساتنا، پایا، انتقال داخلی و سایر عملیات خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. مشتریان پست بانک ایران می‌توانند با عضویت در گپ از طریق شماره تلفن همراه خود اقدام به فعال‌سازی کیف پول و انتقال پول به حساب‌های پست بانک ایران یا سایر حساب‌های خود در دیگر بانک‌ها کنند.

این مطلب برایم مفید است
بلی
0 نفر این پست را پسندیده اند