«آیشواریا» از بیمارستان مرخص شد/ «آمیتاب باچان» هنوز کرونایی است + جزییات


«آیشواریا» از بیمارستان مرخص شد/  «آمیتاب باچان» هنوز کرونایی است + جزییات

رکنا:آیشواریا، ستاره زن سینمای هند که اخیرا به کرونا مبتلا شده بود با بهبودی از بیمارستان مرخص شد اما آمیتا باچان همچنان در بیمارستان بستری است.

به گزارش رکنا،آمیتاب باچان در متنی به زبان هندی اعلام کرد که آیشواریا رای و آرادیا (عروس و نوه‌اش) پس از بهبودی به سبب کرونا از بیمارستان مرخص شده‌اند و نمی‌تواند خوشحالی خود را پنهان کند.

همچنین آبیشک باچان، پسر این ستاره بالیود توئیت کرده است همسرش (آیشواریا رای) و دخترش (آرادیا) از بیمارستان مرخص شده‌اند پس از اینکه تست کروناویروس آنها منفی اعلام شده است. او و آمیتاب باچان (پدرش) همچنان در بیمارستان مانده‌اند و تحت نظر و مراقبت کادر پزشکی هستند.

او همچنین گفته است؛ از همه شما به خاطر دعاها و آرزوهای خوبتان ممنونم و برای همیشه مدیون‌تان هستیم. خوشبختانه پس از آزمایش منفی همسر و رهایی از بیمارستان، اکنون آنان در خانه هستند.

آمیتاب و پسرش از ۱۱ ژوئیه به خاطر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند و روز بعد از آن نیز اعلام شد که آیشواریا و نوه‎اش نیز پس از بروز علائم خفیف، آزمایش آنان مثبت اعلام شده است. بعدا نیز در همان هفته آنان نیز در بیمارستان بستری شدند.

«آیشواریا» از بیمارستان مرخص شد/  «آمیتاب باچان» هنوز کرونایی است + جزییات

آمیتاب باچان، ستاره بالیوود در این روزها به شکل منظم مطالبی را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است. وی ضمن تشکر از متدینان، اعلام کرده حمایت آنان همان چیزی است که او در اوقات سخت دریافت کرده است. به تازگی او تصویری را با خانواده خود به اشتراک گذاشته و نوشته است؛ «ما محبت شما را می‌بینیم ... دعاهای شما را می‌شنویم... دستمان را بهم می‌چسبانیم ... با تشکر و سپاس!»

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403