مجلس روند پیشرفت شبکه ملی اطلاعات را پیگیری می کند


مجلس روند پیشرفت شبکه ملی اطلاعات را پیگیری می کند

مجله آنلاین موبنا – لطف الله سیاهکلی، اولویت کاری مدنظر کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی را پرداختن به بحث شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد و گفت: با توجه به نیاز کشور برای راه اندازی کامل این شبکه، روند پیشرفت این پروژه ملی پیگیری می‌شود. وی افزود: با توجه به اینکه کمیسیون فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد، موضوع پروژه‌های...

مجله آنلاین موبنا – لطف الله سیاهکلی، اولویت کاری مدنظر کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی را پرداختن به بحث شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد و گفت: با توجه به نیاز کشور برای راه اندازی کامل این شبکه، روند پیشرفت این پروژه ملی پیگیری می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه کمیسیون فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد، موضوع پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیته ICT ذیل کمیسیون صنایع و معادن دنبال می‌شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث پیشرفت‌های مربوط به زیرساخت‌های حوزه ICT از دیگر محورهای مورد توجه است، گفت: موضوع تسریع در روند راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، نحوه اجرای این پروژه، میزان پیشرفت و جبران عقب ماندگی‌های موجود از جمله موضوعاتی است که به آن پرداخته خواهد شد.
وی تاکید کرد: ما در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هفته گذشته از وزیر ارتباطات برای حضور در این کمیسیون و پاسخ به سوالات نمایندگان دعوت کردیم که با توجه به اینکه حال جسمانی وزیر ارتباطات مساعد نبود این جلسه برگزار نشد.
وی افزود: احتمالاً هفته آینده و با توجه به بهبود حال وزیر ارتباطات، از وی دعوت می‌شود تا با حضور در کمیسیون صنایع و معادن، در خصوص آخرین وضعیت شبکه ملی اطلاعات و سایر پروژه‌های در دست انجام، گزارش عملکرد داده و به سوالات نمایندگان مجلس در این کمیسیون، پاسخ دهد.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق