راهنمای خرید گوشی‌های شیائومی + معرفی 5 گوشی محبوب این برند


مجله آنلاین موبنا – شیائومی با استفاده از این سه زیربرند توانسته است مخاطبان گسترده‌تری را هدف قرار دهد و با چشم‌انداز کاملا روشنی برای سال‌های آتی قدم بردارد. ردمی با تمرکز بر تامین ارزش به دنبال توسعه در بازارهای نوظهور است، پوکو برای طرفداران خاص شیائومی که به دنبال ویژگی‌های خاص با هزینه‌ی کم هستند، در نظر گرفته شده و شیائومی با گوشی‌های می...

مجله آنلاین موبنا – شیائومی با استفاده از این سه زیربرند توانسته است مخاطبان گسترده‌تری را هدف قرار دهد و با چشم‌انداز کاملا روشنی برای سال‌های آتی قدم بردارد. ردمی با تمرکز بر تامین ارزش به دنبال توسعه در بازارهای نوظهور است، پوکو برای طرفداران خاص شیائومی که به دنبال ویژگی‌های خاص با هزینه‌ی کم هستند، در نظر گرفته شده و شیائومی با گوشی‌های می به دنبال کشف بازارهای پرچم‌داران یا بالارده‌ها است.

از آن‌جایی که تعداد گوشی‌های شیائومی موجود در بازار زیاد است و انتخاب از بین آن‌ها سخت، در ادامه‌ی این متن راهنمای خرید گوشی های شیائومی را مطالعه می‌کنید.

اولویت‌ها و نیازهای خود را با مشخصات فنی گوشی‌ها مطابقت دهید

به عنوان کاربری که به دنبال خرید گوشی‌ شیائومی هستید، قبل از هر چیز باید زیربرندهای شیائومی را بشناسید، پس از آن نیازها و اولویت‌های خود را از خرید گوشی تعیین کنید و با گزینه‌های موجود مطابقت دهید.

برای این‌که بتوانید از بین تعداد زیادی از گوشی‌های شیائومی بهترین گزینه را انتخاب کنید، باید بودجه‌ی خود را تعیین کرده، سپس به بررسی مشخصات فنی بهترین گزینه‌های موجود بپردازید.

از جمله مشخصات فنی گوشی‌ها که باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید، تراشه‌، سیستم عامل، صفحه‌ی نمایش، جنس بدنه‌، کیفیت دوربین، باتری و فناوری‌های ارتباطی است.

در مورد گوشی‌های مورد نظر تحقیق کنید

احتمالا بعد از بررسی مشخصات فنی گوشی‌ها، به چند گزینه‌ی محبوب خواهید رسید. حال چگونه از بین این گزینه‌های انتخاب نهایی خود را انجام دهید؟ چاره‌ی کار اینست که در فضای آنلاین جستجو کنید.

روزانه حجم عظیمی از محتوا در فضای وب منتشر می‌شود و همگی در صدد هستند تا به کاربران برای انتخاب بهتر کمک کنند. برخی از رسانه‌ها صرفا با این هدف شکل گرفته‌اند که نقش موثری در اطلاع‌رسانی به مخاطبان داشته باشند. نقد و بررسی گوشی‌ها، مقایسه از نظر دوربین، باتری و … همگی می‌توانند در یک انتخاب خوب دخیل باشند.

در چنین محتواهایی، کاربران به صورت جزئی با ویژگی‌های یک گوشی خاص آشنا می‌شوند. در مورد معایب و مزایای آن مطالعه می‌کنند و در نهایت بدون این‌که تجربه‌ی استفاده شخصی از گوشی موردنظر را داشته باشند، متوجه می‌شوند که آیا گوشی موردنظر به درد آن‌ها می‌خورد یا نه

به هنگام خرید حتما به گلوبال بودن پک موردنظر توجه کنید

بسیاری از گوشی‌ های شیائومی دارای دو نسخه متفاوت هستند که یکی از آن ها مخصوص بازار چین و دیگری مخصوص بازار های جهانی است. در بسته بندی نسخه چینی شاهد دفترچه راهنمایی با زبان چینی هستیم و روی بسته بندی نیز نوشته ها به همین زبان مشاهده می شوند. گذشته از آن، محتویات داخل جعبه مانند شارژر نیز به نیاز به تبدیل دارد و چنین ویژگی هایی تنها در نسخه چینی وجود دارد. از طرف دیگر، این پک‌ها معمولا به دلایلی از جمله تغییر رام به صورت پلمپ به فروش نمی‌رسند.

از جمله‌ دیگر تفاوت‌هایی که رام گلوبال و رام چین دارند، عدم پشتیبانی از زبان فارسی، عدم دسترسی به پلی استور و رابط کاربری متفاوت است. بنابراین بهتر است قبل از خرید از گلوبال بودن محصول اطمینان حاصل کنید تا دچار مشکلات احتمالی نشوید.

برای انتخاب ساده‌تر، در ادامه ۵ مورد از بهترین گوشی های شیائومی را معرفی می‌کنیم. به یاد داشته باشید که این‌ها تنها گوشی‌های خوب شیائومی، موجود در بازار نیستند و صرفا برای آشنایی شما با زیربرندهای شیائومی انتخاب شده‌اند.

می‌میکس آلفا

می میکس آلفا از طراحی کاملا متفاوت، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ و باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. دوربین اصلی آن با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این گوشی محسوب می‌شود. می‌میکس آلفا به دلیل ویژگی‌های خاص خود توانسته رتبه‌ی یک لیست ما با عنوان با ارزش‌ترین گوشی‌های شیائومی را به خود اختصاص دهد.

راهنمای خرید گوشی‌های شیائومی + معرفی 5 گوشی محبوب این برند

می ۱۰

می ۱۰ یکی از گوشی های جدید شیائومی و پرچم‌دار اصلی آن است که با اسنپدراگون ۸۶۵، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و صفحه‌ی نمایش ۶.۶۷ میلی آمپر ساعتی یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی در بین کاربران محسوب می‌شود.

راهنمای خرید گوشی‌های شیائومی + معرفی 5 گوشی محبوب این برند

ردمی نوت ۹ پرو مکس

ردمی نوت ۹ پرو یکی از بهترین میان‌رده‌های شیائومی محسوب می‌شود که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۲۰ جی، باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی و نمایشگر ۶.۶۷ اینچی بهره می‌برد.

راهنمای خرید گوشی‌های شیائومی + معرفی 5 گوشی محبوب این برند

ردمی A۸

ردمی A۸ پرو یکی از گوشی های جدید شیائومی با قیمت ۹۳ دلار و یکی از ارزان‌ قیمت‌ترین گوشی های آن است. از ویژگی‌های اصلی ردمی ۸ ای پرو می‌توان به نمایشگر ۶.۲۲ اینچی، اسنپدراگون ۴۳۹، پردازنده ۸ هسته‌ای و رم ۳ گیگابایتی آن اشاره کرد. این گوشی برخلاف قیمت پایینی که دارد، از یک باتری فوق‌العاده‌ی ۵۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. قیمت پایین در کنار ویژگی‌های ارزشمند باعث شده که ردمی A۸ جزو لیست ما باشد.

راهنمای خرید گوشی‌های شیائومی + معرفی 5 گوشی محبوب این برند

پوکو F2 پرو

گوشی اف ۲ پرو از جمله محصولات زیربرند پوکو است که از اسنپدراگون ۸۶۵، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی آمولد، بدنه‌ی شیشه‌ای، باتری ۴۷۰۰ میلی آمپرساعتی و دوربین ۴گانه با سنسورهای ۶۴ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی، ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

راهنمای خرید گوشی‌های شیائومی + معرفی 5 گوشی محبوب این برند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403