لومانیتور؛ نمایشگر قابل حمل4K (+تصاویر/فیلم)


مجله آنلاین موبنا؛ محمدمهدوی – لومانیتور نام یک نمایشگر لمسی 590 گرمی قابل حمل است که در ابعاد 320 در 220 در 6 میلیمتر تولید شده است. این نمایشگر 15.6 اینچی با پشتیبانی از کیفیت 4K تصاویر بسیار شفاف و مناسبی را ارائه می دهد. همچنین از فناوری محافظت چشم برخوردار است و در استفاده طولانی کمتر موجب خستگی کاربر می شود. این محصول دو اسپیکر های-فای...

مجله آنلاین موبنا؛ محمدمهدوی – لومانیتور نام یک نمایشگر لمسی 590 گرمی قابل حمل است که در ابعاد 320 در 220 در 6 میلیمتر تولید شده است. این نمایشگر 15.6 اینچی با پشتیبانی از کیفیت 4K تصاویر بسیار شفاف و مناسبی را ارائه می دهد. همچنین از فناوری محافظت چشم برخوردار است و در استفاده طولانی کمتر موجب خستگی کاربر می شود.

این محصول دو اسپیکر های-فای دارد که کیفیت صدای خروجی را تضمین می کند. باتری داخلی 3100 میلی آمپری لومانیتور تا 4 ساعت در وضعیت فعال قرار خواهد داشت.

لومانیتور برای ارائه در اکتبر 2020 برچسب قیمت 225 دلاری خواهد داشت.

لومانیتور؛ نمایشگر قابل حمل4K (+تصاویر/فیلم)

لومانیتور؛ نمایشگر قابل حمل4K (+تصاویر/فیلم)لومانیتور؛ نمایشگر قابل حمل4K (+تصاویر/فیلم)لومانیتور؛ نمایشگر قابل حمل4K (+تصاویر/فیلم)لومانیتور؛ نمایشگر قابل حمل4K (+تصاویر/فیلم)لومانیتور؛ نمایشگر قابل حمل4K (+تصاویر/فیلم)لومانیتور؛ نمایشگر قابل حمل4K (+تصاویر/فیلم)لومانیتور؛ نمایشگر قابل حمل4K (+تصاویر/فیلم)لومانیتور؛ نمایشگر قابل حمل4K (+تصاویر/فیلم)لومانیتور؛ نمایشگر قابل حمل4K (+تصاویر/فیلم)لومانیتور؛ نمایشگر قابل حمل4K (+تصاویر/فیلم)لومانیتور؛ نمایشگر قابل حمل4K (+تصاویر/فیلم)لومانیتور؛ نمایشگر قابل حمل4K (+تصاویر/فیلم)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سخت افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس