دوره مجازی مدیریت و خانواده برگزار می شود + جدول زمان و هزینه دوره ها


دوره مجازی  مدیریت و خانواده  برگزار می شود + جدول زمان و هزینه دوره ها

رکنا: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و مرکز آموزش مدیریت دولتی، بسته آموزشی- ترویجی مدیریت و خانواده را ارائه می کنند.

هم زمان با اول ماه ذی الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی"ع" و حضرت فاطمه زهرا "س" و به مناسبت بیست و پنجم مرداد ماه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و مرکز آموزش مدیریت دولتی با هدف ارتقاء سطح آگاهی فرهنگی و تربیتی اعضای خانواده به منظور استقرار اصول و ارزش های اخلاقی و پیشگیری از بروز آسیب های رفتاری در خانواده ها، بسته آموزشی- ترویجی "مدیریت و خانواده" را به شیوه الکترونیکی و از طریق سامانه و برنامه کاربردی "اپلیکیشن" آموزش های الکترونیکی مرکز به نشانی Lms.smtc.ac.ir برگزار می کنند.

به گزارش رکنا، برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک، نقشه راه اصلاح نظام اداری، مهارت های ارتباطی مدیران، اقتصاد خانواده، آسیب شناسی خانواده، آشنایی با احکام اسلامی، تربیت فرزند، حقوق خانواده، خانواده متعالی در اسلام، روانشناسی خانواده و نقش حجاب در حفظ حریم خانواده عناوین این دوره آموزشی است که هر کدام شهریه ای بین ۸ تا ۱۶ هزار تومان دارد.

همچنین دو مبحث معنویت برای کودکان با تاکید بر آراء امام خمینی(ره) و تبیین مدل سبک رهبری زنان در پست های مدیریتی در بخش عمومی، به شکل پخش زنده و بدون دریافت شهریه در روز های ۱۳ و ۲۷ مرداد ماه به نمایش درخواهد آمد.

گفتنی است به مناسبت روز خانواده و اعیاد سعید قربان و غدیر، برگزار کنندگان برای مخاطبانی که از تاریخ یکم تا بیست و پنجم مرداد ماه در دوره ها شرکت کنند، تخفیف ویژه ۲۵ درصدی شهریه را در نظر گرفته اند.

علاقمندان جهت کسب راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۴۲۵۰۱۸۰۴ و ۴۲۵۰۱۸۴۱ تماس حاصل فرمایند.

دوره مجازی "مدیریت و خانواده" برگزار می شود + جدول زمان و هزینه دوره ها

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403