تعطیلی جایگاه‌های گاز در گرمه و جاجرم


تعطیلی جایگاه‌های گاز در گرمه و جاجرم

بجنورد- ایرنا- تعطیلی جایگاه‌های سوخت گاز در شهرستان‌های گرمه و جاجرم، سبب گلایه مردم این مناطق و سرگردانی آنان، بویژه رانندگان ناوگان‌های حمل و نقل شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی روز جمعه با تایید این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: فعالیت جایگاه های گرمه و جاجرم برای استانداردسازی متوقف شده است که بر اساس دستورالعمل، تمام جایگاه ها باید مجوز اداره استاندارد را برای مخازن جایگاه خود اخذ کنند.

مجتبی شکوری اظهار داشت: بر این اساس، تمام مخازن گاز به خراسان رضوی ارسال و تست مخازن انجام می شود.

وی افزود: جایگاه گرمه هم به علت مشکل فنی در روز پنجشنبه تعطیل شد که باید در همان روز نیز راه اندازی می شد.

وی با بیان اینکه مشکل عدم راه اندازی از طرف همکاران ما در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: متولی و صاحب امتیاز جایگاه های گاز، شهرداری ها هستند و باید در این خصوص پاسخگو باشند.

شکوری افزود: در هر کدام از شهرهای گرمه و جاجرم، یک جایگاه سوخت گاز راه اندازی شده است که جایگاه سوخت شهر گرمه از پنجشنبه و جایگاه جاجرم نیز از شنبه گذشته تعطیل شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مخازن در جایگاه سوخت شهر جاجرم در حال نصب است و تا پایان وقت امشب راه اندازی خواهد شد.

مجید ربانی، رییس سی. ان. جی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی هم دراین خصوص گفت: جایگاه سی. ان. جی شهر گرمه که به علت نقص فنی برقی غیرفعال بود ساعت ۱۹ امروز و در جاجرم که در حال استانداردسازی بود، تا پایان امشب دوباره فعال خواهند شد.

در خراسان شمالی ۷۷ جایگاه عرضه سوخت شامل ۴۸ باب جایگاه عرضه بنزین و نفت گاز و ۲۹ باب جایگاه سی. ان. جی تک منظوره و دومنظوره فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق