نوجوانی که موفقیت هایش را مدیون پدرش می داند


نوجوانی که موفقیت هایش را مدیون پدرش می داند

نوجوان 14 ساله ای با کسب 24مدال در رشته های ورزشی موفقیت خود را مدیون همراهی پدرو مادرش می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عسل زمانی از ۴ سالگی به صورت سرگرمی شنا را شروع کرده که با گذشت مدت زمانی کوتاه مربیان شنای استخر غدیر خمینی شهر به خانواده عسل هوش سرشار این کودک چهارساله را یاد آور می شوند.

عسل زمانی از همان زمان آموزش شنا را بصورت خصوصی باخانم گلشن رحمتی و در ادامه با خانم زهرا بازیار شروع کرده که نتیجه آن کسب 2 مدال طلای مسابقات استانی در سن پنج سالگی است ودر آن دوره به عنوان کوچکترین شناگر رقابت ها شناخته شد.

مدال آوری این کودک قهرمان استارت می خورد و عسل درسال ۹۲ به تیم نایب قهرمانی استان می پیوند واز مراحل بعدی شنا را از زنده یاد خانم فرنوش دهموبد و لاله قاضی نور، فرانک آزیدهاک آموزش می بیند.

عسل زمانی در مسابقات متعدد شرکت کرده و همچنان مدال آور مسابقات بوده است، وی در سال ۹۵ ازطرف مدرسه منتخب تیم هندبال می شود و به سرعت جذب باشگاه فولادمبارکه سپاهان تیم هندبال نونهالان می شود.

این نوجوان قهرمان از سال ۹۵ تا کنون به ۱۷ مدال شنا،۳ مدال آمادگی جسمانی و ۴ مدال هندبال در سطح استان و کشور دست یافته است.

عسل زمانی در پایان موفقیت هایش را مدیون پدر و مادر خود خواند و گفت: پدرم همیشه مثل کوه پشت من بوده وبا وجود مشغله کاری ، بی چون وچرا و در هر شرایطی همراهی های لازم را با من داشته است.

نوجوانی که موفقیت هایش را مدیون پدرش می داند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی