چشم ترلان پروانه / ترلان پروانه از جماعت کوران می گوید + عکس


چشم ترلان پروانه / ترلان پروانه از جماعت کوران می گوید + عکس

ترلان پروانه عکسی از خود در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

چشم ترلان پروانه / ترلان پروانه از جماعت کوران می گوید + عکس

ترلان پروانه با انتشار این عکس و پشت زمینه رنگی رنگی اش نوشت:"حدیث چشم مگو با جماعت کوران ..."

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

بازیگری ترلان پروانه

ترلان پروانه در گفت و گویی اظهار داشت: "من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

چشم ترلان پروانه / ترلان پروانه از جماعت کوران می گوید + عکس

گیاه خواری ترلان پروانه

در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزدآشپزی را دوست دارم و اگر زمان داشته باشم، آشپزی می کنم.

اوقات فراغت ترلان پروانه

اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری کنم به همین خاطر کمتر فرصت آشپزی دارم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش حسابی تسلط پیدا کرده ام و هم خیلی دوست دارم.ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)