سهمیه سوخت وانت بار‌ها در مرداد مشخص شد


سهمیه سوخت وانت بار‌ها در مرداد مشخص شد

سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور در خصوص آخرین جزئیات از سهمیه وانت بار‌های کم و پرمصرف توضیحاتی را ارائه داد.

سهمیه سوخت وانت بار‌ها در مرداد مشخص شدفاطمه کاهی سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هیچ برنامه‌ای برای کاهش سهمیه خودروها وجود ندارد، گفت: قرار نیست که سهمیه سوخت خودروها تغییری پیدا کند و در تغییر خصوص سهمیه وانت بارها از لیتراژ به اعتباری نیز باید گفت که این موضوع تا پایان خرداد ماه به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و هیچ تغییری انجام نخواهد شد.

او با بیان اینکه مقرر شده پس از پایان مهلت تعیین شده سهمیه وانت بارهای درون و برون شهری از لیتراژ به اعتباری تغییر یابد، ادامه داد: این موضوع ارتباطی با کاهش سهمیه سوخت خودروها ندارد و جای نگرانی برای این موضوع نیست و این ماه هم همانند ماه های قبل اتخاذ می شود.

سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور بیان کرد: سهمیه لیتراژی وانت های پرمصرف مثل همانند ماه قبل ۲۵۰ لیتر وکم مصرف ۱۵۰ لیتر است.

بیشتر بخوانید

سهمیه بنزین مرداد ماه امشب واریز می شود

مدتی پیش دفتر کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از کاهش سهمیه بنزین پایه وانت‌بارها از یک تا دو ماه آینده خبر داد و اعلام کرد که این سهمیه‌ها به تدریج هر ماه ۱۵ تا ۲۰ لیتر کاهش می‌یابد، این تصمیم جهت یکدست شدن ناوگان حمل و نقل بار درون شهری و برون شهری گرفته شده است. در حال حاضر سهمیه بنزین پایه برای وانت‌بارهای کم‌مصرف ۳۰۰ لیتر در ماه و برای وانت‌بارهای پرمصرف ۴۰۰ لیتر در ماه است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا