کدام مناطق کشور امروز بارانی است؟ / افزایش دمای هوا در نوار شمالی کشور


کدام مناطق کشور امروز بارانی است؟ / افزایش دمای هوا در نوار شمالی کشور

سلامت نیوز: یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. به گزارش سلامت نیوزبه نقل از میزان،فریبا گودرزی در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروزبرای برخی مناطق اردبیل، سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان های شرقی و غربی، جنوب سیستان و ارتفاعات شرقی هرمزگان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می...

سلامت نیوز: یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.


به گزارش سلامت نیوزبه نقل از میزان،فریبا گودرزی در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروزبرای برخی مناطق اردبیل، سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، جنوب سیستان و ارتفاعات شرقی هرمزگان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.


وی ضمن اشاره به اینکه از روز پنجشنبه تا شنبه در برخی از نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر بارش باران رخ می‌دهد، ادامه داد: در استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل و خراسان شمالی در بعضی ساعات انتظار رگبار و رعد و برق را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: روز پنجشنبه برای جنوب سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان و جنوب استان فارس بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.


گودرزی با بیان اینکه از جمعه تا یکشنبه هفته آینده دمای هوا در نوار شمالی کشور بین ۴ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد، افزود: شرق کشور به ویژه منطقه زابل تا پایان هفته با وزش باد و خیزش گرد و خاک همراه است.


وی با اشاره به اینکه برای تهران پدیده جوی خاصی پیش بینی نمی‌شود، اظهار کرد: آسمان پایتخت صاف تا قسمتی ابری است و در ساعات بعد از ظهر برای آن وزش ملایم باد را انتظار داریم، همچنین بیشینه دمای تهران امروز به ۳۹ درجه سانتی گراد می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی