وجود 124 روستای کمتر برخوردار در استان سمنان


وجود 124 روستای کمتر برخوردار در استان سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از وجود 124 روستای کمتربرخوردار در این استان خبر داد و گفت: بسیج سازندگی در رفع مشکلات زیرساختی و عمرانی در مناطق روستایی و محروم استان جایگاه ارزنده و قابل تقدیری دارد.

منوچهر فخری در جلسه بسیج سازندگی در سالن ساختمان معاونت عمرانی استانداری افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی و بسیج سازندگی در سال جهش تولید برای عمران و آبادانی در مناطق روستایی و محروم استان افزایش می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: همواره سپاه سرافراز و بسیج عزیز در بلایای طبیعی و رفع دیگر مشکلات اقشار مردم در مناطق محروم و روستایی خوش درخشیدند و آحاد جامعه و مسئولان قدردان زحمات این عزیزان هستند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: براساس آمار ۱۲۴ روستا در استان سمنان جزو روستاهای کمتر برخوردار با ضریب ۶، ۷ و ۸ هستند که با تلاش دستگاه های اجرایی و عزم مثال زدنی بسیج برای رفع مشکلات زیرساختی مابقی این روستاها اقدام می شود.
فخری تصریح کرد: همواره بسیج برای گره گشایی از مشکلات مناطق محروم با اجرای طرح های مختلف پای کار بوده است که به سهم خود از تلاش‌های این عزیزان نهایت قدردانی را دارم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: دستگاه های اجرایی با مساعدت بسیج براساس اولویت‌های در نظر گرفته شده برای رفع مشکلات زیرساختی در بخش خدمات، ورزشی و فرهنگی روستاهای استان اقدام می‌کنند

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...