گذر بدون خاموشی از تابستان به همراهی مردم وادارات نیاز دارد


گذر بدون خاموشی از تابستان به همراهی مردم وادارات نیاز دارد

بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه درهرمزگان وامام جمعه بندرعباس گفت: در شرایط سخت کرونایی گذر بدون خاموشی و قطعی ناخواسته برق استان در تابستان امسال به همراهی و همدلی بیشتر مردم و ادارات نیاز دارد.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده روز سه شنبه در نشست مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با وی افزود: همه مردم باید برای حفظ و پایداری شبکه و جلوگیری از اعمال خاموشی، در مصرف بهینه برق بویژه در ساعت اوج مصرف ( یک تا پنج عصر) در مردادماه امسال همراهی کنند.
وی همچنین به اهمیت تعامل بیشتر دستگاه‌های اداری هرمزگان در پرداخت به موقع هزینه‌های برق مصرفی تاکیدکرد وبیان داشت: پرداخت هزینه‌های برق مصرفی تاثیر بسزایی در رفع مشکلات شبکه بویژه در بخش اصلاح و بهینه سازی تاسیسات برق رسانی دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان نیز در این نشست با قدردانی از رهنمودهای امام جمعه بندرعباس در حمایت از تلاش کارکنان در جهت تامین و توزیع برق استان گفت: استان هرمزگان شرایط خاصی را در مصرف برق تجربه می‌کند و باتوجه به گرمای هوا و افزایش مصرف برق، وضعیت تامین و توزیع برق در حالت هشدار قرار دارد.
هاجر عبدی اظهارکرد: البته با همراهی مردم در مدیریت مصرف برق بویژه در ساعت بعدازظهر، پایداری شبکه همچنان حفظ شود تا تابستان را بدون خاموشی سپری کنیم.
وی اضافه کرد: تمام تلاش کارکنان شرکت توزیع برق هرمزگان براین است تا خدمات شرکت باتوجه به شرایط بیماری کووید – ۱۹ در کمترین زمان و به صورت غیرحضوری انجام گردد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان در پایان از تعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با سایر سازمان‌ها با هدف سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های برق رسانی خبر داد.
استان هرمزگان دارای ۷۱۱ هزار مشترک برق است که بیشتر آن را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...