کیش، میزبان بازی دوستانه تیم ملی فوتسال شد


کیش، میزبان بازی دوستانه تیم ملی فوتسال شد

کیش - ایرنا - تیم ملی فوتسال کشورمان که قرار است قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا در 2 تورنمنت دوستانه مهم به مصاف حریفان خود برود،‌ نیمه شهریورماه در کیش از حریفان خود میزبانی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، اولین تورنمنتی که تیم ملی قرار است در آن شرکت کند مسابقات دوستانه کیش است که با حضور تیم‌های کویت، عراق، بلاروس و اوکراین قرار است از روز جمعه ۱۴ شهریور ماه در سالن المپیک جزیره کیش برگزار شود. علاوه بر این پنج تیم قرار است تیم ملی فوتسال جوانان هم در این مسابقات حاضر شوند.

تورنمنت ۶ جانبه کیش ابتدا قرار بود در شهر شیراز و در سالن صدرا برگزار شود، اما به دلیل آماده نشدن سالن محل برگزاری این مسابقه، کمیته فوتسال تصمیم گرفت این مسابقه را به جای شیراز در جزیره کیش برگزار کند.

یکی دیگر از دلایلی که کمیته فوتسال را قانع کرد تا این رقابت‌ها را در کیش برگزار کند پایین بودن درصد مبتلایان کرونا در این جزیره بود. پیش از این امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم از بررسی شرایط کیش برای میزبانی مسابقات بین‌المللی فوتسال خبر داده بود.

بعد از تورنمنت ۶ جانبه کیش، تیم ملی فوتسال قرار است اواخر مهر ماه به جمهوری آذربایجان رفته تا چند بازی دوستانه با این کشور برگزار کند.

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۱۴ تا ۲۵ آبان ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار خواهد شد. تیم ملی کشورمان در این مسابقات در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی