زوج سالخورده کرونا را شکست دادند + عکس


زوج سالخورده کرونا را شکست دادند + عکس

زوج 88 و 91 ساله‌ای که به کرونا مبتلا شده بودند، موفق به شکست این بیماری شدند.

زوج سالخورده کرونا را شکست دادند + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از شیوع کرونا در جهان ماه‌ها می‌گذرد و این ویروس تاکنون در ۲۱۳ کشور جهان پخش شده و حدود ۱۵ میلیون نفر را آلوده کرده است؛ همچنین نزدیک به ۶۱۰ هزار نفر از مبتلاها کشته شده‌اند. کشور‌های آمریکا، برزیل، هند، روسیه و آفریقای جنوبی دارای بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در جهان هستند.

البته از میان کل مبتلایان بیش از هشت میلیون نفر بهبود یافته‌اند و توانسته‌اند بر کرونا پیروز شوند، مانند زوج سالخورده انگلیسی که به تازگی و پس از شکست کرونا از بیمارستان ترخیص شدند. مایکل ۹۱ ساله و جیلین انگلند ۸۸ ساله روز جمعه ۱۷ جولای از بیمارستان مرخص شدند. این زوج به مدت ۳ هفته در مرکز سلطنتی لستر تحت معالجه و درمان بودند. بنا به گفته پرسنل بیمارستان این زوج در بیمارستان با حمایت عاطفی یکدیگر توانستند بر کرونا پیروز شوند.

زوج سالخورده کرونا را شکست دادند + عکس

در حالی که در ابتدا تصور می‌شد مایکل تنها به مدت ۴۸ ساعت زنده بماند و حتی او برای آخرین خداحافظی با سه پسرش تماس گرفته بود، اما او به طرزی باورنکردنی بهبود یافت. آقای انگلند هنگام ترخیص از بیمارستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: "من تمام خواسته ام این بود که حالم بهتر شود و بتوانم در کنار جیلین حضور داشته باشم و از او مراقبت کنم. من در بیمارستان هیچ لحظه‌ای را هدر ندادم، چون جیلین، همسرم در کنارم حضور داشت و ما قادر بودیم هر روز همدیگر را ببینیم."

گفتنی است؛ مدت ۶۱ سال از زندگی مشترک این زوج انگلیسی می‌گذرد.

زوج سالخورده کرونا را شکست دادند + عکس

بیشتر بخوانید

تنبیه عجیبی که کارمند زن را راهی بیمارستان کرد!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها