صدور دو پروانه بهره‌برداری مجموعه گردشگری در زنجان


صدور دو پروانه بهره‌برداری مجموعه گردشگری در زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، از صدور دو پروانه بهره‌برداری مجموعه گردشگری خبر داد.

به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند روز گذشته (۳۰ تیرماه) در جلسه بررسی روند صدور پروانه بهره‌برداری به تاسیسات گردشگری زنجان، اظهار کرد: از ابتدای تیرماه امسال دو مورد پروانه بهره‌برداری مجموعه گردشگری شامل یک واحد مهمان‌پذیر در شهر قیدار خدابنده و یک مجموعه تاسیسات اقامتی - پذیرایی نیز در مجتمع خدماتی در روستای ولیدر طارم صادر شد.

وی صدور هرگونه پروانه بهره‌برداری برای تاسیسات گردشگری در استان را منوط به اخذ تاییدیه تشکل‌های مربوطه دانست و گفت: این اقدام گامی در راستای ایجاد انسجام هر چه بیشتر بین تشکل‌ها است.

این مسئول ادامه داد: در جلسات کمیته فنی سرمایه‌گذاری، درخواست‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورتی که مغایرتی با قوانین نداشته باشد، اقدامات لازم برای صدور مجوزها انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خاطرنشان کرد: گردشگری می‌تواند به عنوان زودبازده‌ترین بنگاه مالی برای ایجاد اشتغال و فرآوری ثروت در کشور مورد توجه قرار گیرد. انتظار می‌رود این تاسیسات همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا از هرگونه مشکل در این حوزه جلوگیری شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...