رونمایی از سایت فروش محصولات دانش بنیان و فناور اصفهان


رونمایی از سایت فروش محصولات دانش بنیان و فناور اصفهان

صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علم و فناوری ریاست جمهوری از سایت فروش محصولات دانش بنیان و فناور اصفهان رونمایی شد.

مدیر مراکز رشد استان اصفهان در حاشیه بازدید سورنا ستاری از محصولات فناورانه دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای مراکز رشد فناوری واحد اصفهان و منتخب مراکز رشد استان اصفهان امروز (سه شنبه، ۳۱ تیر ماه) با حضور معاون علم و فناوری رئیس جمهور برگزار شد.

عمران صفوی با بیان اینکه حدود ۴۰ طرح از هشت واحد دانشگاهی آزاد استان اصفهان محصولات خود را در این نمایشگاه به نماش گذاشته اند، گفت: این دستاوردها در حوزه های پزشکی، دندانپزشکی، لیزر، کشاورزی، گیاهان دارویی، رباتیک، آی تی و ... است.

وی درباره اینکه چند شرکت حاضر در این نمایشگاه دستاوردهایی در بحث مقابله کرونا دارند، اظهار کرد: چهار شرکت به طور مستقیم و همچنین ۶ شرکت به صورت غیرمستقیم در این نمایشگاه حضور دارند که محصولاتی همچون کیت تشخیص کرونا، محصول تولیدی برای مبارزه با ویروس کرونا، دستگاه محفظه استریل خانگی، ساکشن دندانپزشکی، محفظه استریل اسناد برای ضدعفونی در ادارات، تولید ویتامین دی با سورس گیاهی و ... را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند.

به گزارش ایسنا بازدید از پژوهشکده زیست فناوری رویان و محصولات فناورانه دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان)، افتتاح ساختمان غدیر شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و بازدید از ساختمان فرصت و فاز توسعه ای شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان از برنامه های سفر یک روزه معاون علم و فناوری ریاست جمهوری به اصفهان است.

در این سفر مرکز نوآوری سلامت دیجیتال دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افتتاح و همچنین در بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، پروژه های پارک تجهیزات پزشکی و کارگاه تلاش افتتاح می شود. بازدید از کارگاه های مستقر و نمایشگاه محصولات فناورانه و دانش بنیان و آغاز به کار بهسازی و راه اندازی کارخانه نوآوری اصفهان نیز انجام می شود. در ادامه این سفر یک روزه نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر