اسمارت‌ فون سامسونگ گلکسی M31s معرفی می شود


اسمارت‌ فون سامسونگ گلکسی  M31s معرفی می شود

اسمارت‌فون جدید سامسونگ گلکسی M31s به عنوان جانشین هندست گلکسی M31 در تاریخ 30 جولای (9 مرداد) معرفی خواهد شد. سامسونگ این خبر را تایید کرده و مشخصات فنی تلفن نیز در فروشگاه اینترنتی آمازون هندوستان قرار گرفته است.

در بخش نمایشگر این گوشی، یک صفحه‌نمایش Infinity-O وجود دارد که یک حفره پانچ شده برای دوربین سلفی آن در نظر گرفته شده است. در این میان، گلکسی M۳۱s به عنوان اولین تلفن در سری گلکسی M از پنل sAMOLED بهره می‌گیرد که رزولوشن آن فول اچ‌دی پلاس است.

البته، در حال حاضر هیچ جزییاتی درباره ابعاد دقیق صفحه‌نمایش انتشار نیافته است. در پنل پشتی میان‌رده جدید سامسونگ یک مجموعه دوربین چهارگانه با آرایش L شکل مشاهده می‌شود که رزولوشن سنسور اصلی آن معادل ۶۴ مگاپیکسل است. هم‌چنین، قابلیت Single Take دوربین به کاربران اجازه می‌دهد که چندین عکس و ویدیو را با یک بار لمس دکمه شاتر دوربین به صورت هم‌زمان ثبت و ضبط کنند. این قابلیت در اسمارت‌فون‌های پرچمدار جدید سامسونگ نیز وجود دارد.

سامسونگ گلکسی M۳۱s همانند مدل قبلی خود از یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر استفاده می‌کند که این باتری برای فروش هندست جدید کره‌ای‌ها به عنوان یک نقطه قوت شناخته می‌شود. باتری تلفن هم با سرعت ۲۵ وات شارژ می‌شود. این گوشی از قابلیت شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند که احتمال می‌دهیم استفاده از این قابلیت توسط یک کابل USB ممکن شود. به عبارتی ساده‌تر، گلکسی M۳۱s می‌تواند به عنوان یک پاوربانک برای شارژ دستگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به این که در تصاویر منتشر شده این تلفن هیچ سنسور اثرانگشتی در پنل پشتی دیده نمی‌شود، می‌توان احتمال داد که کره‌ای‌ها در این گوشی از سنسور اثرانگشت درون نمایشگر استفاده کرد‌ه‌اند.

در پایان باید بگوییم انتظار می‌رود که هندست جدید سامسونگ به تراشه اگزینوس ۹۶۱۱ و ۶ گیگابایت رم مجهز شود. هم‌چنین، دو پیکربندی برای حافظه داخلی (۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت) این تلفن وجود خواهد داشت. نرم‌افزار تلفن هم توسط سیستم‌عامل اندروید ۱۰ اجرا می‌شود. شایعات نشان می‌دهند که مدل پایه M۳۱s با قیمت ۲۰.۰۰۰ روپیه هند به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: آی تی رسان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها