اسماعیلی: دستگاه قضا با اغتشاشگران تعارف ندارد


اسماعیلی: دستگاه قضا با اغتشاشگران تعارف ندارد

شفقنا- سخنگوی قوه قضاییه: دستگاه قضا با اغتشاشگر و کسی که امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازد و کسی که ناموس مردم را دچار رعب و وحشت می‌کند تعارف ندارد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای اسماعیلی با حضور در تحریریه بخش خبری 21 شبکه یک سیما، گفت: دستگاه قضا با اغتشاشگر و باکسی که امنیت جامعه را به […]

اسماعیلی: دستگاه قضا با اغتشاشگران تعارف ندارداسماعیلی: دستگاه قضا با اغتشاشگران تعارف ندارد

شفقنا- سخنگوی قوه قضاییه: دستگاه قضا با اغتشاشگر و کسی که امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازد و کسی که ناموس مردم را دچار رعب و وحشت می‌کند تعارف ندارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای اسماعیلی با حضور در تحریریه بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما، گفت: دستگاه قضا با اغتشاشگر و باکسی که امنیت جامعه را به مخاطره می اندازد و باکسی که ناموس مردم را دچار رعب و وحشت می کند و با کسانی که اموال عمومی را به آتش می کشند و با کسانی که جرایم خشن را انجام می دهند، تعارف ندارد.

وی افزود: از ابتدای حوادث آبان ماه سال ۱۳۹۸ مکرر اعلام کردیم که بین اعتراض کننده و اغتشاشگر تفاوت قائل هستیم و صف اعتراض کنندگان را از صف اغتشاشگران جدا کردیم.
او تصریح کرد: در بین اغتشاشگران هم افرادی که دارای جرایم سبک بودند با افرادی که مرتکب جرایم سنگین شدند تمایز قائل شدیم.
اسماعیلی اضافه کرد: بسیاری از اعتراض کنندگان به هیچ عنوان تحت تعقیب قرار نگرفتند و برخی از آنها که توسط پلیس بازداشت شده بودند در حداقل زمان آزاد شدند.

او با اشاره به واکنش‌ها در فضای مجازی نسبت به حکم اعدام، ادامه داد: عادت کرده‌ایم به دور از هیاهو و جنجال تصمیم قضایی بگیریم بنابراین تصمیمات ما به هیچ عنوان تحت تاثیر این فضاسازی‌ها نبوده و نخواهد بود. برخی ضد انقلاب و جریانات معارض امپراطوری رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب بودند که گوش ما بدهکار آنها نیست؛ ذیل اینها ربات‌ها بودندکه جایگاهی ندارد که اعداد را بالا و پایین می‌کنند.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: در جایی که بایستی با عناصر اغتشاشگر برخورد قانونی شود نسبت به این قبیل افراد حتما با قاطعیت رسیدگی می‌کنیم و بر مبنای حق و عدالت حکم صادر می‌کنیم، فرآیندهای قانونی صدور حکم را نیز مراعات می‌کنیم.
این خبر تکمیل می‌شود….

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قوه قضائیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس