پیشرفت 90 درصدی پروژه مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی تبریز


پیشرفت 90 درصدی پروژه مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی تبریز

شهردار منطقه 6 تبریز از پیشرفت 90 درصدی پروژه مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی خبر داد.

سامان احمدزاده با اشاره به حل مشکل اصلی ساکنان شهرک شهید صیاد شیرازی به عنوان دغدغه چندین ساله این منطقه، گفت: بعد از ۱۵ سال با پیگیری‌های لازم، اجرای عملیات احداث مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی در دستور کار این منطقه قرار گرفت و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: بعد از اقداماتی که توسط واحد املاک منطقه انجام شد، اجرای عملیات زیرسازی و جدول گذاری به طول ۵۵۰ متر و با هزینه بالغ بر شش میلیارد ریال در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت که این عملیات با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رو به اتمام است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهرک، اظهار کرد: منطقه‌ای که امروز به نام شهرک شهید صیاد شیرازی در غرب تبریز قرار گرفته، ۲۰ سال قبل احداث شده که یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های شهر تبریز بود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با بیان این‌که بیش از ۴۳۰۰ قطعه تجاری و مسکونی در این شهرک وجود دارد، گفت: با احداث مسیر ارتباطی این شهرک علاوه بر تأمین امنیت ساکنین و کاهش مسافت چهار کیلومتری آن با شهر تبریز، شاهد کاهش تراکم در مرکز شهر خواهیم بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا