بی اعتمادی شطرنج بازان به لیگ


بی اعتمادی شطرنج بازان به لیگ

رئیس سازمان لیگ فدراسیون شطرنج: متاسفانه باشگاه‌ها برای تسویه با بازیکنان لیگ فصل گذشته شرط گذاشته اند و این امر باعث بی اعتمادی شده است.

بی اعتمادی شطرنج بازان به لیگفریدون اسکندری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: از میان تیم‌های حاضر در این مسابقات وضعیت تسویه حساب باشگاه‌های پرسپولیس و سایپا تا حدودی سخت‌تر است، چرا که مسئولان این ۲ باشگاه برای بازیکنان شرط گذاشته اند.
وی افزود: مسئولان باشگاه سایپا اعلام کرده اند از آن جا که به خاطر شیوع ویروس کرونا لیگ نیمه تمام باقی ماند نمی‌توانیم صد درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و آن‌ها باید بخشی از مطالبات خود را کسر کنند.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون شطرنج گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس هم به هیچ عنوان زیر بار بدهی‌های خود نمی‌روند آن‌ها می‌گویند حضور در لیگ شطرنج جزو مصوبات هیئت رئیسه ما نبوده و هیچ بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است.
اسکندری افزود: نمی‌دانم چطور ممکن است حضور یک تیم در هیئت رئیسه تصویب نشده باشد، اما بازیکن خارجی جذب کنند و هزینه‌های هتل و ایاب و ذهاب شطرنج بازان بدون مشکل پرداخت شود و فقط در بحث پرداخت مطالبات داخلی‌ها به مشکل خورده باشند؟
وی گفت: پیش بینی می‌کردم حضور تیم‌های قدرتمند باعث رونق لیگ می‌شود، اما متاسفانه برخی باشگاه‌ها با رفتار‌های غیرحرفه‌ای اعتماد در لیگ را زیر سوال برده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو