گیفت کارت چیست


گیفت کارت چیست

گیفت کارت شامل یک کد اعتباری همراه با ارزش مالی است که از طریق آن می‌توانید محتوای دیجیتالی سرویس‌های مختلف را دریافت کنید. محتوای قابل دسترسی با خرید گیفت کارت، شامل فیلم، موسیقی، بازی و نرم افزار می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گیفت کارت استور، این مجموعه وبسایت خرید انواع گیفت کارت با ارزان‌ترین قیمت است که امکان دسترسی به انواع نرم‌افزار و بازی‌های ارائه ‌شده در سرویس‌های معتبر را به شما می‌دهد. در گیفت کارت استور می‌توانید انواع گیفت کارت معتبر را در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کرده و از آن‌ها برای دریافت محصولات و خدمات نرم‌افزاری استفاده کنید. حال سؤال این است که با خرید گیفت کارت، از کدام سرویس‌ها می‌توانید استفاده کنید؟

از جمله سرویس‌هایی که می‌توانید محتوای دیجیتالی را از طریق آن‌ها دریافت کنید، می‌توان به اپل، گوگل پلی، psn یا همان پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو به همراه استیم اشاره کرد. بسیاری از نرم‌افزارهای کاربردی لازم برای دانشجویان و بازی‌های مناسب برای سنین مختلف از طریق گیفت کارت قابل دریافت هستند و می‌توان نسخه اورجینال آن‌ها را به آسان‌ترین شکل ممکن دریافت کرد.

خرید گیفت کارت اپل و استفاده نامحدود از دنیای دیجیتال

گیفت کارت اپل امکان استفاده بدون محدودیت از دستگاه‌های هوشمند را برای شما فراهم می‌آورد. تمام بازی‌ها و نرم‌افزارهای ارائه‌شده برای آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک از طریق گیفت کارت اپل قابل دریافت هستند. از جمله نرم‌افزارهای کاربردی این مجموعه، می‌توان به فتوشاپ برای آیپد و مک در کنار مجموعه نرم‌افزارهای Final Cut Pro X و logic pro X اشاره کرد.

گیفت کارت چیست

علاوه بر نرم‌افزارهای، App Store مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌های توسعه داده شده برای آیفون، آیپد و مک را در خود جای داده که از طریق آن می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت اپل آیتونز همچنین امکان دسترسی به سرویس‌های کاربردی دیگر نظیر Apple Music، Apple Arcade و ذخیره سازی ابری iCloud را فراهم کرده است.

چگونه از گیفت کارت اپل استفاده کنیم؟

برای بهره‌مندی از تمامی این امکانات، کافی است پس از خرید گیفت کارت اپل در گیفت کارت استور با چند کار ساده، حساب اپل آیدی خود را شارژ کرده و بازی یا اپلیکیشن مورد نظر را دانلود کنید:

۱. وارد App Store شوید

۲. روی عکس خود در قسمت بالا، سمت راست تپ کنید

۳. گزینه Redeem Gift Card or Code را بزنید

۴. گزینه Enter Code Manually را بزنید

۵. کد گیفت کارت اپل که دریافت کرده‌اید را وارد کنید

۶. در نهایت گزینه Redeem و Done را بزنید

۷. حال به App Store بازگردید و هر اپلیکیشنی که می‌خواهید را دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید

گیفت کارت استور | وبسایت خرید انواع گیفت کارت با ارزان‌ترین قیمت

گیفت کارت چیست

گیفت کارت استور مرجع خرید گیفت کارت معتبر است. شما در این وب سایت می‌توانید تمامی گیفت کارت‌های مورد نظر خود را خریداری کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را دریافت کنید.

علاوه بر این، شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته با بخش پشتیبانی در تماس باشید و اطلاعات و مشاوره‌های لازم برای خرید یا استفاده از انواع گیفت کارت را دریافت کنید.

با گیفت کارت psn به تمامی بازی‌های پلی استیشن دسترسی داشته باشید

شما می‌توانید تمامی بازی‌های ارائه‌شده برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن را به ترتیب با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس لایو و گیفت کارت psn دریافت کنید. شما همچنین می‌توانید از طریق گیفت کارت استیم والت، بازی‌های مورد نظر خود را از سرویس استیم برای کامپیوترهای شخصی نیز دریافت کنید.

با خرید گیفت کارت psn پلی استیشن اورجینال با تحویل فوری از گیفت کارت استور می‌توانید به مجموعه‌ای عظیم از بازی‌های ارائه‌شده در Playstation Network دسترسی داشته باشید. این روش باعث می‌شود تا تمامی بازی‌های ارائه‌شده برای پلی استیشن را همراه با گیم‌های آنلاین آن در اختیار داشته باشید و دیگر نگران مشکلات بازی‌های کرک شده نباشید.

چگونه از گیفت کارت psn استفاده کنیم؟

برای شارژ حساب کاربری psn و دریافت بازی‌ها از طریق آن کافی است پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن از گیفت کارت استور مراحل زیر را انجام دهید:

۱. وارد PlayStation Store شوید

۲. گزینه Redeem Codes را انتخاب کنید

۳. کد گیفت کارت psn دریافتی از گیفت کارت استور را وارد کنید

۴. گزینه Continue را بزنید

۵. حال به Playstation Store باز گردید و بازی‌های مورد علاقه خود را دریافت کنید

در کمتر از یک دقیقه گیفت کارت مورد نظر خود را دریافت کنید

سرعت در خرید گیفت کارت بسیار مهم است و گیفت کارت استور این مسئله را می‌داند. بسیاری از پیشنهادهای ویژه و تخفیف بازی‌ها یا اپلیکیشن‌ها برای مدت زمانی محدود فعال هستند و این مسئله باعث می‌شود تا شما فرصت کمی برای خرید آن‌ها با قیمت‌های استثنایی داشته باشید. گیفت کارت استور وبسایت خرید انواع گیفت کارت با ارزان‌ترین قیمت است و به همین دلیل سرعت خرید و دریافت محصول از آن بسیار سریع و آسان است و تنها در یک دقیقه می‌توانید کد گیفت کارت خریداری شده خود را دریافت کنید.

شما در گیفت کارت استور می‌توانید بازی‌های مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید و از آن‌ها نهایت لذت را ببرید. فرایند خرید و دریافت گیفت کارت از این وب سایت تنها یک دقیقه زمان می‌برد.

همچنین اگر در هر مرحله با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید طی تماس با بخش پشتیبانی ۲۴ ساعته پاسخ‌های مورد نظر خود را دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان