رویت نسخه سه درب از کپیِ چینی مرسدس G کلاس!


بیجینگ اتوموتیو که بیشتر با نام بایک موتورز شناخته می‌شود کپی چینی مرسدس G کلاس با نام BJ80 را تولید می‌کند. این خودرو هم‌اکنون با نسخه سه درب نیز عرضه خواهد شد. خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید تقریباً مشابه نسخه‌های پنج درب بوده اما خب واضح است که دو درب آن حذف شده است. … The post رویت نسخه سه درب از کپیِ چینی مرسدس G کلاس! appeared first...

بیجینگ اتوموتیو که بیشتر با نام بایک موتورز شناخته می‌شود کپی چینی مرسدس G کلاس با نام BJ80 را تولید می‌کند. این خودرو هم‌اکنون با نسخه سه درب نیز عرضه خواهد شد.

خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید تقریباً مشابه نسخه‌های پنج درب بوده اما خب واضح است که دو درب آن حذف شده است. یکی از ویژگی‌های جالب این خودرو طراحی سقف بلند است که باعث بهبود فضای سر می‌شود اما خب ظاهر خودرو از بیرون کمی عجیب به نظر می‌رسد.

رویت نسخه سه درب از کپیِ چینی مرسدس G کلاس!

اگرچه نسل فعلی مرسدس G کلاس به‌صورت سه درب عرضه نمی‌شود اما نسل‌های پیشین به این صورت عرضه شده و فاصله بین محوری کمتری نسبت به برادران چهار درب داشته است. به دلیل زوایایی که تصاویر ثبت شده‌اند به سختی می‌توان تشخیص داد که آیا فاصله بین محوری بیجینگ BJ80 نیز کمتر شده یا خیر.

رویت نسخه سه درب از کپیِ چینی مرسدس G کلاس!

به‌هرحال گفته شده این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو استفاده خواهد کرد. این پیشرانه قدرت ۲۷۶ اسب بخاری و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متری داشته و با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند.

اما خانواده BJ80 اخیراً به‌روز شده است. برای مثال پشت آمپرهای دیجیتالی جدید و صفحه لمسی بزرگ‌تری در کابین نصب شده‌اند. به لطف طراحی کپی شده از مرسدس، این آفرودر زاویه حمله و فرار ۳۹ و ۳۳ درجه‌ای داشته و تا عمق ۶۰۰ میلی‌متر می‌تواند در آب غوطه‌ور شود.

رویت نسخه سه درب از کپیِ چینی مرسدس G کلاس!

قیمت بیجینگ BJ80 به‌روز شده از ۳۵۰ هزار یوان یا معادل زیر ۵۰ هزار دلار شروع می‌شود. هنوز قیمت نسخه سه درب این خودرو مشخص نشده است.

رویت نسخه سه درب از کپیِ چینی مرسدس G کلاس!

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری