تور خانوادگی و دوستان با ماشین شخصی


با ماشین شخصی خودتان سفر کنید؛ از خدمات یک تور حرفه ای استفاده کنید. کافیست دوستان، آشنایان یا فامیل دور هم جمع شوید و برای یک سفر خاطره انگیز با ماشین خودتان تصمیم بگیرید. بقیه کار را به ما بسپارید. نگران پیدا کردن مناطق بکر، جذاب و مسیریابی نباشید. بهترین جاهایی که قبلا می توانستید فقط با تورهای گروهی بروید این بار برای مدت محدود می توانید با...

با ماشین شخصی خودتان سفر کنید؛ از خدمات یک تور حرفه‌ای استفاده کنید. کافیست دوستان، آشنایان یا فامیل دور هم جمع شوید و برای یک سفر خاطره‌انگیز با ماشین خودتان تصمیم بگیرید. بقیه کار را به ما بسپارید. نگران پیدا کردن مناطق بکر، جذاب و مسیریابی نباشید. بهترین جاهایی که قبلا می‌توانستید فقط با تورهای گروهی بروید این بار برای مدت محدود می‌توانید با ماشین شخصی و در کنار جمع خانوادگی و دوستان‌تان بروید.

تور خانوادگی و دوستان با ماشین شخصی

چرا با ماشین شخصی خودمان سفر کنیم؟

شاید در شرایط فعلی ترجیح دهید با گروه دوستان صمیمی خودتان سفر کنید تا با گروه مسافرانی که شناختی از آنها ندارید. در سفر با ماشین شخصی خودتان زمانی صرف آشنایی اولیه نمی‌شود و همه گروه از همان ابتدا با هم هماهنگ هستند. در سفر با ماشین شخصی‌تان، تور به صورت اختصاصی برای‌تان اجرا می‌شود پس انعطاف در زمان اجرای تور بالاست. دست‌تان برای انتخاب گزینه‌های مختلف باز است. مثلا می‌توانید برخی خدمات ما را استفاده کنید و برخی را حذف کنید. در این صورت تنظیم بودجه سفر برای‌تان راحت‌تر خواهد بود. معمولا افراد در ماشین شخصی‌شان راحت‌تر هستند.

چه خدماتی در این تورها عرضه می‌شود؟

تورلیدر: با توجه به درخواست شما، دالاهو لیدر محلی یا لیدر از ابتدای سفر در اختیار شما خواهد گذاشت. ضمن اینکه امکان هماهنگی با لیدرهای محلی هم وجود دارد. در این صورت پس از رسیدن به مقصد برای تماشای جاذبه‌ها، لیدر محلی با شما همراه خواهد بود. تامین وعده‌های غذایی در سفر: می‌توانید تامین تمام وعده‌های غذایی در طول سفر یا بخشی از آن را به ما بسپارید. به راحتی متناسب با سفر شما هماهنگی لازم برای تامین وعده‌های غذایی با رستورانها یا اقامتگاه ها انجام خواهد شد. رزرو اقامتگاه: دالاهو با توجه به دسترسی وسیع به اقامتگاه‌های مختلف در سراسر ایران، این امکان را دارد تا اقامتگاهی مناسب با توجه به بودجه شما برای‌تان رزرو کند. تنوع اقامتگاه‌هایی که دالاهو با آنها همکاری دارد بسیار است از هتل‌های ستاره‌دار تاپ در شهرهای بزرگ گرفته تا خانه‌های محلی در ییلاقات و روستاهای کوچک ایران. بسته به بودجه شما و مقصد مورد نظرتان بهترین اقامتگاه را برای‌تان رزرو خواهیم کرد. لیدر درایور: دالاهو امکان هماهنگی برای لیدر-درایور با خودرو و بدون خودرو برای شما دارد، لذا اگر خودرو شخصی ندارید یا تعداد خودروی شما محدود است دالاهو این خدمات را نیز برای شما هماهنگ خواهد نمود، در این بخش از خدمات لیدر وظیفه رانندگی در طول مسیر را نیز خواهد داشت. برنامه پیشنهادی سفر: اگر خودتان برنامه سفر خاصی دارید که ما خدمات خود را مطابق برنامه سفر شما تنظیم خواهیم کرد. در غیر اینصورت برنامه‌ریزی سفرتان را به مابسپارید. دالاهو با تجربه بیش از سیزده سال در اجرای تورهای طبیعت‌گردی و شهرگردی زمان‌بندی بازدید از جاذبه‌ها و برنامه‌ریزی سفر شما را انجام خواهد داد. تامین وسیله نقلیه محلی: برای تماشای برخی جاذبه‌ها یا رسیدن به ابتدای مسیرهای پیمایش در تورهای طبیعتگردی لازم است تا ماشین شخصی خود را در محل امنی در روستا یا منطقه‌ای که سفر کرده‌ایم پارک کنید و بقیه راه را با ماشین محلی طی کنیم. ما امکان تامین وسیله نقلیه برای تور مورد علاقه شما را نیز داریم.

چه کارهایی قبل از سفر با ماشین شخصی باید انجام دهیم؟

مقصد خود را انتخاب کنید:

قبل از سفر با ماشین شخصی و زدن به دل جاده برای یک سفر هیجان‌انگیز، مهم‌ترین کار انتخاب مقصد سفر است. با توجه به مقصد مورد نظر شما تمام خدمات دالاهو عرضه خواهد شد. در انتخاب دالاهو می‌تواند شما را راهنمایی کند تا در مورد انتخاب مقصد مورد نظرتان راحت‌ار تصمیم‌گیری کنید.

توجه به تاریخ سفر:

توجه به تاریخ سفر به دو دلیل دارای اهمیت است. اول اینکه آیا تاریخی که انتخاب کردید زمان مناسب یا در اصطلاح فصل مناسب سفر به آن مقصد هست یا نه؟ دراین مورد می‌توانید قبل از سفر با همکاران ما صحبت کنید. مثلا اگر برای تماشای لاله‌های واژگون می‌خواهید سفر کنید باید بدایند این گل‌ها فقط در زمان خاصی از سال در منطقه هستند.

دوم اینکه اگر به دنبال دیدن رویداد خاصی هستید حتما با ما در میان بگذارید تا از زمان دقیق انجام آن مطمئن شویم. مثل تورهای بارش شهابی و...

جاذبه‌‌ای که دوست دارید ببینید، کدام است؟

اگر جاذبه خاصی در منطقه مدنظرتان است حتما با ما در میان بگذارید. تماشای برخی جاذبه‌ها نیازمند بهره بردن از راهنمایی‌های یک لیدر حرفه‌ای و یک کادر مجرب طبیعتگردی است.

چه خدماتی می‌خواهید؟

قبلا از شروع سفرتان، حتما انتخاب کنید در چه سطحی خدمات دالاهو را می‌خواهید؛ مثلا فقط نیاز به لیدر محلی دارید یا تمایل دارید لیدر از مبدا حرکت همراه شما باشد؟ در مورد وعده‌های غذایی و اقامتگاه هم حتما جزییات مورد نظرتان را به تیم همکاران ما اطلاع دهید تا پکیج مسافرتی ایده‌آل شما آماده شود.

خدمات حرفه‌ای آژانس گردشگری دالاهو برای تجربه یک سفر شیرین و ایمن با ماشین شخصی و تجربه یک تور طبیعتگردی یا شهرگردی خاص و متفاوت با ماشین خودتان و در جمع دوستان‌تان، همراه شما خواهد بود.



1399/04/28 | کد مطلب: 4716
تور خانوادگی و دوستان با ماشین شخصی
تور خانوادگی و دوستان با ماشین شخصی هانیه کاظمی
تور خانوادگی و دوستان با ماشین شخصی

مهندس برق، ارشد مدیریت، عاشق ورزش، موسیقی، مطالعه و تماشای فیلم



به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا