مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» برگزار می شود


مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» با موضوع فرهنگ زنجان با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان و حوزه هنری انقلاب اسلامی این استان به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های کشور، به مناسبت روز ملی زنجان با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» از یکم لغایت ۱۵ مردادماه برگزار می شود.

با توجه به عدم برگزاری برنامه های جمع محور در کتابخانه های عمومی عمومی استان به دلیل شیوع ویروس کرونا، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به مناسبت «سالروز بزرگداشت شیخ اشراق و روز ملی زنجان» و در راستای ترویج فرهنگ بومی و گسترش فرهنگ مطالعه، به برگزاری مسابقه مجازی کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» اقدام کرده است.

شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی میسّر است و مسابقه به صورت آنلاین از طریق سامانه مسابقات www.samakpl.ir برگزار می شود.

علاقمندان برای تهیه منبع مسابقه می‌توانند به کتابفروشی‌های سطح شهر از جمله کتابفروشی فرهنگان، کتابکده فرهنگ، شهر کتاب، انتشاراتی نشر هزاره‌ی سوم مراجعه کنند.

همچنین امکان دریافت فایل pdf کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» با مراجعه به وب سایت‌های www.samakpl.ir، www.artzanjan.ir و zanjan.org فراهم است.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا