هیس، فوتسالی‌ها فریاد نمی‌کشند!


هیس، فوتسالی‌ها فریاد نمی‌کشند!

فدراسیون فوتبال برای برطرف کردن حواشی زیادی که در مدت اخیر پیرامون تیم ملی فوتسال بوده، ترجیح داده است با پاک کردن صورت مسئله، اعضای تیم را به سکوت اجباری وا دارد.

موضوع کهنه پرداخت نشدن کامل پاداش قهرمانی بازیکنان، لغو چند اردوی تیم ملی یا نداشتن توان کمیته فنی برای برگزاری بازی تدارکاتی، در شأن تیم قهرمان آسیا نیست، تیمی که حتی عنوان سوم جهان را هم یدک می کشد. همچنین مبالغ کم پرداختی به کادرفنی تیم ملی به عنوان مبلغ قراردادشان، از دیگر حاشیه های اطراف تیم ملی فوتسال شد.
در جلسه ای که کادر فنی تیم ملی با مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال داشت، این موارد مطرح شده بود و نبی هم به کادر فنی قول داد، تا مشکلات برطرف شود و مربیان نیز سعی کنند در این زمینه مصاحبه‌ای نکنند.
پس از این جلسه هم نبی در نامه‌ای به کادرفنی تیم ملی به آنها گوشزد کرد که مربیان و بازیکنان ممنوع المصاحبه بوده و تنها اجازه مصاحبه با سامانه فدراسیون را دارند. همچنین برای حضور در برنامه های تلویزیونی هم باید با اجازه روابط عمومی فدراسیون فوتبال در برنامه حاضر شوند.
این یعنی فدراسیون برای حل صورت مسئله، برطرف کردن دغدغه ها و مشکلات تیم، اعضا را به سکوت اجباری وا داشته اند.
فراموش نکنید، در بحث تشکیل تیم "ب" اتفاقی افتاد که از آقای نبی به عنوان فردی که دارای تجارب ارزنده در فوتبال کشور است، بعید به نظر می رسید. در این اشتباه بدون تدبیر کمیته فوتسال که با حضور شخص نبی رسانه ای شد، تیم دومی را پایه گذاری کردند و حتی سرمربی تیم هم انتخاب شد! در حالی که هیئت رئیسه فدراسیون از این موضوع بی خبر بود و این تصمیم با واکنش آنها همراه شد. بعد از آن هم عده ای از بزرگان و پیشکسوتان فوتسال در اظهارنظرهایی به جان تیمی که هنوز تشکیل نشده، افتادند.
حالا این اتفاقات و نداشتن توانایی در پرداخت پاداش، مبلغ قرارداد کادرفنی، اضافه شدن حیدریان و کاندلاس به عنوان مربی به کادرفنی تیم ملی هم باعث شده تا فدراسیون با پاک کردن صورت مسئله و وادار کردن به سکوت رسانه ای ملی پوشان، از آنها بخواهد، فضایی که خود باعث التهاب آن شده اند، آرام کنند و در واقع اعتراضی نداشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش