عضو هیات نظارت بر انتخابات دیر: کارنامه شورای نگهبان درخشان است


عضو هیات نظارت بر انتخابات دیر: کارنامه شورای نگهبان درخشان است

بوشهر - ایرنا - عضو دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات دیر استان بوشهر گفت: شورای نگهبان پس از چهل سال مجاهدت انقلابی با عمل به قانون و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه کارنامه درخشانی داشته و یکی از موثرترین و کارآمدترین نهادهای انقلابی و نظارتی نظام است.

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی روز پنجشنبه به مناسبت ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان افزود: انقلاب اسلامی ایران بعثت دوباره اسلام در قرن حاضر بود که با ظهور آن، ستون های جهان مادی استکبار و استبداد و استعمار به لرزه درآمد و توانست نویدبخش رهایی انسان‌ها از ظلم، ستم و فساد باشد.
عضو دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان دیرافزود: به طور طبیعی این انقلابی که پر برکت ترین مولود عصر غیبت است و به خاطر آرمان‌های بلند پرچمدار اسلام ناب و زمینه سازی ظهور است به خاطر ماهیت استکبارستیزی و حمایت از محرومان و با شعارهای استقلال طلبی و آزادی خواهی، بدخواهان و دشمنان زیادی پیدا کرد که این انقلاب را خار چشم خود و مانع رسیدن به اهداف پلید مادی خود می‌دانند وبه همین دلیل برای ضربه زدن به آن از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی ادامه داد: این نهال نوپای انقلاب اسلامی که با هدایت الهی و رهبری پیامبرگونه حضرت امام(ره) و همراهی مردم به وجود آمد و با خون پاک هزاران شهید آبیاری شد، نیاز به حراست و حفاظت داشت و باید مجموعه‌ای تدارک می‌شد که بتواند این انقلاب را بر پایه‌های اصلی آن یعنی اسلامیت و جمهوریت نگه دارد و مانع از انحراف قطار انقلاب از مسیر اصلی خود شود.
بحرانی بیان کرد: به همین منظور از همان روزهای اول انقلاب، با هوشیاری حضرت امام(ره)؛ نهاد مقدس شورای نگهبان تاسیس شد تا حافظ اسلامیت و جمهوریت، این دو رکن اساسی نظام مقدس مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه باشد.
عضو دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان دیراظهارداشت: بارزترین گواه موفقیت این نهاد مقدس علاوه بر تاییدیه های امامین انقلاب،این است که این نظام مقدس در همان جاده اصلی در حال پیشرفت است.
وی گفت: یکی از مؤیدات توفیق این نهاد مقدس، دشمنی‌های آشکار جبهه استکبار و کینه‌ ورزی های بدخواهانی است که از سلامت و صراحت و اقتدار این نهاد نظارتی انقلابی ضربه خورده اند و یکی از اساسی ترین ضربات را کسانی از این نهاد مقدس خورده‌اند که می‌خواستند با فریب دادن مردم و یا دور زدن قانون در بدنه این نظام مقدس نفوذ کنند و نهاد مقدس شورای نگهبان آنها را ناکام گذاشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس