پیشرفت پروژه‌های عمرانی در گرو هم‌افزایی مدیران و نظارت مستمر


پیشرفت پروژه‌های عمرانی در گرو هم‌افزایی مدیران و نظارت مستمر

استاندار خراسان جنوبی گفت: کنترل و نظارت مستمر، حجم خطاها را کاهش داده و کیفی‌سازی پروژه‌ها را به همراه دارد.

محمدصادق معتمدیان، چهارشنبه شب 25 تیر در دیدار فرماندار شهرستان سربیشه با بیان اینکه حضور در جمع مردم و بررسی مشکلات به صورت میدانی باید در اولویت کار فرمانداران قرار گیرد، اظهار کرد: فرمانداران باید به سراغ مردم بروند و از نزدیک مسائل و مشکلات را احصا کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی درست و کار کارشناسی می‌توان مسائل را سریع‌تر و بهتر حل و فصل کرد.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر ظرفیت مطلوب دهیاران، افزود: با بهره‌گیری از توان و مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی مناطق روستایی، می‌توان نتیجه مطلوب‌تری رقم زد.

معتمدیان یادآور شد: همراهی، همکاری و وفاق مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز می‌تواند تأثیر بسزایی در اجرای پروژه‌ها داشته باشد.

وی یادآور شد: با توجه به وضعیت نامطلوب اعتبارات، همکاری‌ها و همراهی‌ها، راهکار درست مدیریت و حتی کاهش هزینه‌هاست.

استاندار خراسان جنوبی به نقش نظارتی فرمانداران اشاره کرد و گفت: کنترل و نظارت مستمر، حجم خطاها را کاهش داده و کیفی‌سازی پروژه‌ها را به همراه دارد.

معتمدیان از پروژه‌های در دست اقدام در شهرستان سربیشه گفت و یادآور شد: طی یک سال گذشته اقدامات قابل توجهی در راستای رفع نیازهای شهرستان انجام شده است.

وی ضمن تشکر از تلاش و جدیت مدیران سربیشه در اجرای تعهدات و برنامه‌های خود در راستای توسعه شهرستان ادامه داد: توجه به معیشت و اشتغال مرزنشینان، اجرای پروژه مسکن روستایی، تکمیل زیرساخت‌های بازارچه مرزی، ارتقاء سطح پوشش فرستنده‌های دیجیتال، بهبود وضعیت راه‌ها و افزایش سهمیه روستائیان در آبرسانی سیار، از جمله اقدامات صورت گرفته در شهرستان سربیشه است که مهاجرت معکوس جمعیت به مناطق عشایری، مرزی و روستایی را رقم زده است.

محمد محمدی، فرماندار سربیشه نیز ضمن تشریح وضعیت موجود از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام در این شهرستان گفت.

وی به تلاش مدیران برای سرعت بخشی به روند اجرای پروژه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: تحقق مصوبات سفر استاندار به این منطقه در اولویت برنامه‌های دستگاه‌ها قرار دارد.

پیشرفت پروژه‌های عمرانی در گرو هم‌افزایی مدیران و نظارت مستمر

مشکلات مردم در راس برنامه‌های مدیران

محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی در دیدار فرماندار خوسف نیز گفت: اجرای به موقع برنامه‌ها و تعهدات، رضایت عمومی را به همراه دارد.

وی، توان مردم در زمینه‌های مختلف را پتانسیل بسیار مطلوبی برشمرد و اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت مشارکت مردم، می‌توان سرعت اجرای پروژه‌ها را افزایش داد.

معتمدیان با بیان اینکه مشارکت مردم در کارها در توسعه شهرستان نقش بسزایی دارد، افزود: مهم‌ترین تکلیف فرمانداری، پیگیری اعتبارات ملی و استانی برای اجرای هرچه سریعتر این پروژه‌هاست.

وی با تشکر از تلاش مدیران شهرستان در اجرای دقیق و به موقع تعهدات و برنامه‌ها، بیان کرد: افزایش ضریب نفوذ دیجیتال، بهسازی محورهای مواصلاتی، اجرای پروژه‌های آبرسانی، کمک به راه‌اندازی طرح‌های اشتغالزا و همچنین توسعه سطح خدمات ارتباطی برای آنتن دهی بهتر تلفن‌های همراه و سرعت اینترنت از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در یک سال گذشته در راستای توسعه شهرستان خوسف بوده است.

محمد شفیعی، فرماندار خوسف نیز در این دیدار، ضمن تشریح اقدامات مدیران در زمینه رفع کاستی‌ها و مشکلات، خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات اعتباری، تمام هم و غم مدیران شهرستان، اجرای به موقع برنامه‌ها به ویژه مصوبات سفر استاندار به شهرستان بوده است.

وی بر افزایش سطح رضایتمندی مردم از نحوه خدمات رسانی‌ها و دیدارهای چهره به چهره مدیران تأکید کرد.

فرماندار خوسف یادآور شد: تکمیل و اجرای پروژه‌های اقتصادی با توجه به این که در سال جهش تولید قرار داریم، در اولویت برنامه‌های سال جاری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا