بخش آی سی یوی بیماران کرونایی در بیرجند راه‌اندازی می‌شود


بخش آی سی یوی بیماران کرونایی در بیرجند راه‌اندازی می‌شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با رایزنی‌هایی که صورت گرفته تجهیزاتی از حوزه معاونت درمان وزارت تحویل گرفته می‌شود که به زودی بخش آی سی یو جدید بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ولیعصر(عج) راه‌اندازی خواهد شد.

محمد دهقانی فیروزآبادی، روز گذشته ۲۵ تیر در بازدید از بخش کرونای بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۷۰ بیمار تنفسی در بخش کرونا بستری بوده که از این تعداد ۵۰ مورد مثبت کرونا هستند که حدود ۲۰ درصد از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا، وی از اختصاص بخش آی سی یو جدید ویژه بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و بیان کرد: با رایزنی‌هایی که صورت گرفته تجهیزاتی از حوزه معاونت درمان وزارت تحویل گرفته می‌شود که به زودی بخش آی سی یو جدید بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ولیعصر(عج) راه‌اندازی خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خاطرنشان کرد: از مردم استان تقاضا می‌کنم که همانند گذشته با استفاده از ماسک، رعایت فاصله حداقل یک تا دو متر و با حضور کمتر در تجمعات هم به خود و هم به کادر پرتلاش درمان که در حال حاضر روزهای سختی را می‌گذرانند، کمک کنند تا حجم ورودی به بیمارستان‌ها کاهش و میزان آسیب کمتری متوجه مردم خراسان جنوبی شود.

بخش آی سی یوی بیماران کرونایی در بیرجند راه‌اندازی می‌شود

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا