آرسنال 2 لیورپول 1؛ قهرمان بی‌انگیزه در تونل وحشت توپچی‌ها


آرسنال 2 لیورپول 1؛ قهرمان بی‌انگیزه در تونل وحشت توپچی‌ها

تیم فوتبال لیورپول در دیدار خارج از خانه در برابر آرسنال در مسابقه‌ای که برتر بود تن به شکست داد.

به گزارش همشهری آنلاین، تیم‌های فوتبال آرسنال و لیورپول در هفته سی و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان در ورزشگاه امارات و با قضاوت پائول تی‌یرنی به پیکار هم رفتند.

در این دیدار تیم فوتبال لیورپول در دقیقه ۲۰ سادیو مانه موفق شد با دریافت یک پاس عرضی که از سوی اندرو رابرتسون و ضربه ای بدون نقص از درون شش قدم اولین گل لیورپول و این مسابقه را به ثمر برساند. ۱۲ دقیقه بعد روی اشتباه فاحش ویرجیل ون دایک مدافع لیورپول و پاس به عقب او الکساندر لاکازت در میانه راه توپ ربایی کرد و گل خورده را جبران نمود. در ادامه در این مسابقه بازهم مجموعه اشتباهات مدافعان لیورپول به ریس نلسون بازیکن آرسنال اجازه داد گل‌ دوم و برتری آرسنال در این مسابقه را در دقیقه۴۴ به ثمر برساند. در پایان این دیدار الکساندر لاکازت به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

آرسنال 2 لیورپول 1؛ قهرمان بی‌انگیزه در تونل وحشت توپچی‌هالحظه فروریختن دروازه لیورپول با شلیک ریس نلسون که به گل دوم آرسنال بدل شد
آرسنال 2 لیورپول 1؛ قهرمان بی‌انگیزه در تونل وحشت توپچی‌هاآلیسون بکر و مدافعان پر اشتباه لیورپول شاهد به ثمر رسیدن گل دوم آرسنال

لیورپول که قهرمانی اش از چند هفته قبل مسجل شده با این باخت با انجام ۳۶ بازی همچنان ۹۳ امتیازی باقی ماند و اختلافی ۱۸ امتیازی نسبت به منچسترسیتی ۷۵ امتیازی در صدر جدول قرار دارد. لیورپول هنوز نتوانست به رکورد ۱۰۰ امتیاز در یک فصل منچسترسیتی در دو فصل پیش برسد، تیم فوتبال آرسنال هم با انجام ۳۶ بازی و کسب ۵۳ امتیاز در رده‌ی نهم پس از تیم های ولورهمپتون، تاتنهام و شفیلد یونایتد در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان قرار دارد.

کد خبر 531432

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج