جزئیات برگزاری ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران


جزئیات برگزاری ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دانشگاه علوم پزشکی تهران برای دانشجویان 7 رشته علوم پزشکی به صورت مجازی ترم تابستانی برگزار می‌کند.

جزئیات برگزاری ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران
دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرده است که برای دانشجویان رشته‌های "پزشکی"، "دندانپزشکی"، "داروسازی"، "پرستاری"، "مامایی"، "گفتاردرمانی" و "کاردرمانی" با ارائه دروس مشخص به صورت مجازی ترم تابستانی برگزار می‌کند. براین اساس، تمام دانشجویان متقاضی بدون در نظر گرفتن سهمیه قبولی آن‌ها با رعایت ضوابط و شرایط می‌توانند در ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران شرکت کنند.

متقاضیان سایر دانشگاه‌ها برای حضور در کلاس‌های ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران تا روز سه شنبه۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ می‌توانند با مراجعه به سایت https://sipad.tums.ac.ir/fromguest­­ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همچنین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران نیازی به ثبت نام در ترم تابستانی ندارند و صرفا می‌توانند در موعد انتخاب واحد، دروس مورد تقاضا را انتخاب کنند.

همچنین شهریه هرواحد نظری ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران ۳۶۰ و هر واحد عملی ۴۴۰۰ هزار تومان است.

زمان انتخاب واحد ترم تابستانی دانشجویان نیز از روز شنبه چهارم مرداد آغاز می‌شود و تا هشتم این ماه ادامه دارد. برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی از شنبه ۱۱ مرداد شروع می‌شود و تا سه شنبه ۱۱ شهریور ادامه دارد.

همچنین ۱۲ تا ۱۹ شهریور نیز زمان برگزاری امتحانات دانشجویان اعلام شده است.

بر این اساس، حداکثر واحد در ترم تابستان ۶ واحد تعیین شده است و برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در صورت تایید ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه مبدا، اخذ ۸ واحد بلامانع اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی