آمار شهدای جشن عروسی در یمن به 25 تن افزایش یافت


آمار شهدای جشن عروسی در یمن به 25 تن افزایش یافت

آمار شهدای جنایت ائتلاف متجاوزان در منطقه المساء شهرستان حزم از توابع استان الجوف یمن به 25 نفر رسید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی العالم؛ آمار شهدای جنایت ائتلاف متجاوزان در منطقه المساء شهرستان حزم از توابع استان الجوف یمن به ۲۵ نفر رسید.
تصاویر منتشر شده از قربانیان این جنایت که بیشتر آن‌ها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند، بیش از هر چیز، گویای زشتی جنایت است به ویژه اینکه این حملات، مراسم جشن عروسی را هدف قرار داد.
با توجه به اینکه اوضاع زخمی‌های جنایت، وخیم گزارش شده است انتظار می‌رود آمار قربانیان در ساعات آینده افزایش یابد.

همچنین وزارت امور خارجه یمن در صنعا نیز بار دیگر خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی، بی طرف و مستقل برای بررسی جنایات ائتلاف متجاوزان سعودی در یمن شد.
شبکه تلویزیونی المیادین افزود این وزارتخانه با اشاره به جدیدترین جنایت سعودی ها تاکید کرد تا زمانی که جهان به یمن پشت کرده باشد و حرکتی از خود نشان ندهد، این جنایات ادامه خواهد یافت.
وزارت حقوق بشر یمن نیز خواهان اعزام کمیته حقیقت یاب بین المللی به یمن شد تا به صورت مستقیم جنایاتی را که متجاوزان سعودی و اماراتی و حامیان شان در یمن مرتکب شده اند؛ بررسی کند.
این وزارتخانه بار دیگر از محافل بین المللی خواست برای نجات شهروندان یمنی از شر جنایاتی که کشورهای عضو ائتلاف متجاوزان در یمن مرتکب می شوند، وارد عمل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق