طرح افزایش مالیات از خانه‌های خالی ابهام دارد


نماینده مردم شیراز گفت: طرح افزایش مالیات از خانه‌های خالی بسیار مهم بوده و باید برای بررسی بیشتر به کمیسون های مرتبط بازگردد چرا که ابهامات زیادی در اجرای آن وجود دارد.

به گزارش افکارنیوز،

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در موافقت با فوریت سلب فوریت از طرح اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم در ارتباط با اخذ مالیات از خانه‌های خالی در جلسه علنی امروز پارلمان گفت: ما نباید مسکن را که از کالای مصرفی به کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است و دوباره به کالای مصرفی بازگردانیم، یقینا قانونی که مجلس تصویب می‌کند باید از بروز مشکلات و ایرادات در زمان اجرا جلوگیری کند.

اخبار اجتماعی- وی افزود: مجلس باید هنگام تصویب طرحی زمینه‌های اجرای آن را نیز فراهم کند از این رو معتقدم طرح افزایش مالیات از خانه‌های خالی بسیار مهم بوده و باید برای بررسی بیشتر ابعاد آن در کمیسیون‌های اقتصادی، برنامه و بودجه، اجتماعی و شورا‌ها دوباره برگشت داده شود چرا که ابهامات زیادی در اجرای آن وجود دارد.

نماینده مردم شیراز افزود: نباید انتظاری را در میان مردم و جامعه ایجاد کنیم که با اجرای این قانون برآورده نشود، متاسفانه جوی ایجاد شده که هیچ کسی جرات مخالفت با این طرح را پیدا نمی‌کند، اما معتقدم خروجی مجلس باید رافع مشکلات مردم باشد.

قادری ادامه داد: فوریت طرح مذکور باید سلب شده و کمیسیون‌ها دوباره در اولین فرصت ابعاد آن را بررسی کرده و سپس در صحن علنی بررسی شود چرا که کار پخته با تاخیر دو هفته‌ای بهتر از طرح خامی است که با فوریت تصویب شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !