قتل مهمان 15 ساله عروسی توسط دو برادر 12 و 14 ساله / در ساوجبلاغ رخ داد


حوادث رکنا: پسر نوجوان که در یک مراسم عروسی برای دفاع از برادرش پسر 15 ساله‌ای را به قتل رسانده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش رکنا، اواخر هفته گذشته خبر یک درگیری منجر به قتل در یک مراسم عروسی به مأموران کلانتری چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ اعلام شد؛ بلافاصله کارآگاهان دایره جرایم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان در محل حادثه حاضر شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد چند پسر نوجوان سر موضوعی با هم درگیر شده‌اند و در این میان یکی از پسرها که نوجوانی ۱۵ ساله بود با ضربه کارد میوه خوری به گردنش جان باخته است؛ از آنجا که کارد میوه خوری روی زمین افتاده بود و متهمان فرار کرده بودند تحقیق از شاهدان آغاز شد و خیلی زود کارآگاهان هویت متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: با به دست آمدن هویت متهمان مشخص شد که آنها دو برادر ۱۴ و ۱۲ ساله هستند که در جریان درگیری مرتکب قتل شده‌اند. در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و با هماهنگی مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. یکی از متهمان که ۱۴ ساله بود با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و گفت: من مرتضی - مقتول - را زدم. به خاطر اینکه روز قبل از این حادثه او برادر کوچکم را کتک زده بود و کینه اش را به دل گرفتم. شب حادثه قرار بود من و خانواده‌ام به یک مراسم عروسی برویم اما مرتضی پیغام فرستاده بود که اگر من و برادرم را در آن عروسی ببیند دوباره ما را کتک می‌زند .

من از این حرفش بیشتر ناراحت شدم تا اینکه وقتی در عروسی من به همراه خانواده‌ام در حال ورود به مراسم بودیم مرتضی به همراه ۷ نفر از دوستانش به من و برادرم حمله کردند که در این درگیری من به وسیله یک چاقوی میوه خوری یک ضربه به گردن او زده و سریع چاقو را به زمین انداخته و فرار کردم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد اظهار داشت: نوجوانان در این سن بسیار هیجانی و احساسی رفتار می‌کنند و خانواده‌ها باید با نظارت بر رفتار و حرکات فرزندانشان، از وقوع اتفاقات تلخ این چنین پیشگیری کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر