ژوزه مورینیو: به جذب گروهی از بازیکنان خوب، بدون نقض قوانین فیرپلی مالی نیاز داریم!


ژوزه مورینیو: به جذب گروهی از بازیکنان خوب، بدون نقض قوانین فیرپلی مالی نیاز داریم!

سرمربی پرتغالی تاتنهام همچنان از بخشیده شدن محرومیت منچسترسیتی به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی ناراضی...

در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم نیوکاسل و تاتنهام به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3-1 به سود تاتنهام به پایان رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، از ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی باشگاه تاتنهام سوال شد که چرا استیون برخواین از ابتدا در بازی حضور نداشت و به عنوان یک بازیکن تعویضی وارد میدان شد و مورینیو به این سوال، اینگونه واکنش نشان داد:

تو این سوال را از من پرسیدی اما نمی توانی این سوال را از پپ، یورگن یا فرانک (لمپارد) بپرسی. لمپارد به کریستین پولیشیچ بازی می دهد و شما از او نمی پرسید که چرا کالوم هادسون اودوی از ابتدا بازی را آغاز نکرد. پپ (گواردیولا) برناردو سیلوا را نیمکت نشین می کند و شما از او نمی پرسید که چرا برناردو سیلوا از ابتدا بازی را آغاز نکرد. من تنها کسی هستم که حق استفاده از بازیکنان مدنظر خود را ندارم. اگر برخواین از ابتدا کار را آغاز کند، شما از من سوال می کنید که چرا لوکاس مورا از ابتدا در بازی حضور نداشت. شما از نونو اسپیریتو این سوال را نمی پرسید که چرا آداما ترائوره را نیمکت نشین کرده است. برخواین یک بازیکن در خدمت تیم است و برای تاتنهام بازی می کند.

به گروهی از بازیکنان خوب، بدون نقض قوانین فیرپلی مالی نیاز داریم

ما به بازیکنان خوبی نیاز داریم و تعداد آن ها باید بیش از 11 نفر باشد. ما به گروهی از بازیکنان خوب نیاز داریم و اگر بتوانیم بدون نقض قوانین فیرپلی مالی این کار را انجام دهیم، خیلی خوب خواهد شد.

همچنین بخوانید:

ژوزه مورینیو: بخشیده شدن محرومیت منچسترسیتی یک فاجعه است

پپ گواردیولا: مورینیو و کلوپ می توانند با من تماس بگیرند تا درباره قوانین فیرپلی مالی صحبت کنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی