مائوریتزیو ساری: یوونتوس در مسیر درستی است، به شرطی که ثبات داشته باشد


مائوریتزیو ساری: یوونتوس در مسیر درستی است، به شرطی که ثبات داشته باشد

مائوریتزیو ساری گفت وضعیت یوونتوس طوری است که گاهی اوقات پتانسیل عظیمی در این تیم حس می کند و گاهی همان تیم...

در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، یوونتوس به سختی موفق شد مقابل ساسولو به تساوی برسد و بازی این دو تیم 3-3 شد. یوونتوس با این تساوی، فاصله خود با آتالانتا، تیم رده دوم جدول را به هفت امتیاز رساند.

به گزارش طرفداری، مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس پس از عوض کردن برد 2-0 با تساوی 3-3 در مصاحبه با اسکای ایتالیا در خصوص مشکلات یوونتوس صحبت کرد.

یوونتوس ثبات ندارد

یک مربی از تیمش انتظار ثبات دارد و ما از نظر بدنی و ذهنی ثبات نداریم، البته این اتفاق برای خیلی تیم های دیگر هم می افتد. لحظاتی در زمین خیلی قوی هستیم و در برخی مقاطع، به قدری مجهول ظاهر می شویم که درک آن مشکل است. اخیرا برابر تیم هایی قرار گرفتیم که فرم بسیار خوبی داشتند و ساسولو هم یکی از این تیم ها بود. ساسولو چهار بازی اخیرش را برده بود و اگر آن ها همین گونه مستحکم و باثبات باشند، می توانند آتالانتای آینده باشند.

ساری: برقرار کردن تعادل در یوونتوس آسان نیست

معتقدم اگر مشکل ثبات نداشتن را حل کنیم، در مسیر درستی هستیم. هر تیمی اگر بتواند به یک سوم دفاعی ما برسد و پاسکاری کند، می تواند روی دروازه ما خطرساز شود. در خط دفاعی به مشکل خوردیم زیرا هافبک هجومی ساسولو، رابط بین خطوط هافبک و حمله آن ها بود. توپ را بارها لو دادیم و این عجیب بود. گاهی اوقات حس می کنم این تیم یوونتوس پتانسیل بسیار بزرگی دارد و گاهی اوقات تیم باعث تعجب و سردرگمی من می شود چون بازیکنان به مهاجمان حریف اجازه می دهند به راحتی وارد محوطه جریمه ما شوند. باید تعادل مناسبی در تیم برقرار کنیم و این کار آسان نخواهد بود.

مصدومیت، دلیل تعویض کیه لینی

باید توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم چون پاسکاری باعث می شود در زمین حریف بمانید و سرعت بازی را کنترل کنید. گاهی اوقات برای رسیدن به دروازه حریف خیلی عجله می کنیم. بازی کردن کیه لینی؟ جورجو کیه لینی طی 3-4 روز اخیر فرم خوبی داشت و در غیاب بونوچی مهم بود بازیکنی با شخصیت و تجربه کیه لینی در زمین داشته باشیم. با این حال پیش از پایان نیمه اول، عضله ساق پای کیه لینی دچار گرفتگی شد و درخواست تعویض داد.

در همین راستا بخوانید:

ساسولو 3-3 یوونتوس؛ تیم ساری به کامبک خوردن عادت کرده است نکات جالب از جدال ساسولو و یوونتوس / از گلزنی دنیلو در روز تولدش تا ناکامی کریستیانو رونالدو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...