پائولو فونسکا: بازی مقابل تیم هایی چون هلاس ورونا و آتالانتا سخت است


پائولو فونسکا: بازی مقابل تیم هایی چون هلاس ورونا و آتالانتا سخت است

آاس رم (/static/page/taxonomy/1018) و هلاس ورونا (/static/page/taxonomy/1810) در...

آاس رم و هلاس ورونا در هفته سی و سوم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند. رم با گل های جردن ورتو و ادین ژکو با نتیجه 2-1 از سد هلاس ورونا گذشت. پائولو فونسکا پس از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

پائولو فونسکا در مصاحبه با اسکای گفت:

همیشه تقابل با برخی تیم ها سخت است. منظورم تیم هایی چون آتالانتا و هلاس ورونا است. این تیم پرس سنگینی انجام می دهند و با شدت فوتبال بازی می کنند. به نظرم برد خوبی کسب کردیم و البته می توانستیم زودتر کار بازی را یکسره کنیم. موقعیت های زیادی از دست دادیم. پائو لوپز در کل جریان بازی، حتی یک بار هم مجبور به سیو نشد.

همه تیم های بزرگ سری آ در این فصل مقابل هلاس ورونا به زحمت افتادند اما ما در هر دو بازی رفت و برگشت با انتخاب شیوه ای درست، بازی آنها را خنثی کردیم. وقتی با سه مدافع بازی می کنیم، عملکرد تیم در خط دفاعی مطمئن تر است.

برخورد جانلوکا مانچینی با نیکولو زانیولو؟ به نظرم مانچینی حق داشت چون زانیولو با نگرش درستی در این بازی به میدان نرفت. او باید به تیم کمک بیشتری کند. باید بداند وقتی به عنوان بازیکن ذخیره به زمین می رود، سایر بازیکنان روی کمک او حساب ویژه ای باز می کنند. امشب از زانیولو راضی نبودم.

همچنین بخوانید:

خلاصه بازی آاس رم 2-1 هلاس ورونا (سری آ-2019/20)

آاس رم 2-1 هلاس ورونا؛ جالوروسی دیگر خیال لغزش ندارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!