تجهیزات و امکانات ورزش جانبازان ضعیف است


تجهیزات و امکانات ورزش جانبازان ضعیف است

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل گفت: تجهیزات و امکانات رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان در استان اردبیل ضعیف است و با این شرایط نباید امیدوار به کسب مدال بود.

موسوی 25 تیرماه در مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر 420 ورزشکار فعال و 500 ورزشکار غیرسازمان یافته داریم که اعم از آقایان و بانوان در حد بضاعت و امکانات از فضاهای ورزشی استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته به رغم مشکلات مالی تیم‌های ورزشی ما به تمامی مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده و برای اولین بار لیگ والیبال نشسته را در اردبیل برگزار کردیم.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل تجهیزات و امکانات این هیئت را متعلق به 20 سال پیش دانست و گفت: این تجهیزات مستهلک و غیرقابل استفاده است و به هیچ عنوان مورد استفاده ورزشکاران ما قرار نمی‌گیرد که امیدواریم با رویکرد جوانگرایی در فدراسیون و هیئت استان این تجهیزات و امکانات نیز به روز شود.

موسوی ضرورت اختصاص اعتبار مناسب برای خرید تجهیزات و امکانات را یادآور شد و بیان کرد: فدراسیون همان اعتبارات 20 سال گذشته را آن هم با هزاران پیگیری و تخصیص اندک به ما ارائه می‌کند در حالی که با این منابع کم حتی قادر به خرید ابتدائی‌ترین تجهیزات نیز نیستیم.

وی افزود: از لحاظ تجهیزات و امکانات زیرساختی ضعیف هستیم ولی با حمایت بنیاد شهید سالن‌ها و برخی امکانات در اختیار هیئت قرار گرفته تا از این بستر و فضای فراهم شده استفاده کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل ادامه داد: سالن ورزشی جانبازان و معلولان 20 سال است که در مرحله اسکلت باقی مانده که برای تکمیل آن انتظار داریم رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کمک‌کار ما باشد.

موسوی شرایط این هیئت را از حیث اعتباری و تجهیزات فاجعه‌بار توصیف کرد و گفت: باید به استان‌های محروم نظیر اردبیل که در عرصه پارالمپیک و جهانی افتخارآفرین بودند توجهی ویژه و حمایت جدی انجان شود.

وی اظهار کرد: بهتر است در کنار اعزام ورزشکار مربیان او نیز به مسابقات اعزام شوند چرا که توهین است با یک مربی دیگر ورزشکار استان‌ها به مسابقاتی اعزام شود که هیچ شناختی از شرایط و موقعیت بازی‌ها ندارند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل ضرورت فعال شدن انجمن‌های ورزشی جانبازان و معلولان را در برخی از ادارات یادآور شد و خاطرنشان کرد: جانبازان و معلولان ما حتی از امکانات اولیه نظیر میز پرس و تجهیزات وزنه‌برداری مناسب شرایط جانبازان و معلولان بی‌بهره هستند که در این زمینه شایسته است تدبیری درست اندیشیده شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل