واردات یک میلیون واکسن آنفلوآنزا به کشور


واردات یک میلیون واکسن آنفلوآنزا به کشور

رئیس جمعیت هلال‌احمر از واردات یک میلیون ویال واکسن آنفلوآنزا به کشور خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان: کریم همتی رئیس جمعیت هلال‌احمر درباره اقدامات جمعیت هلال احمر در زمینه مقابله با کرونا، گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور، تمهیدات لازم در زمینه مقابله با آن اندیشیده شده است و واردات واکسن را در دستور کار داریم که در مرحله نخست یک میلیون ویال واکسن را وارد می‌کنیم.

وی افزود: کار‌های اولیه انجام شده و به هر مقدار که نیاز باشد واکسن از سوی جمعیت هلال احمر وارد خواهد شد تا هر دو بیماری آنفلوآنزا و کرونا را به صورت همزمان نداشته باشیم و حداقل در افراد پر خطر کمترین میزان بیماری را داشته باشیم تا بتوانیم بر هر دو بیماری فائق بیاییم.

همتی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم پیاده روی اربعین بستگی به وضعیت کرونا در کشور ایران و عراق دارد، بیان کرد: با توجه به ارتباط نزدیک ۲ کشور، اگر کرونا قابل کنترل شود مراسم پیاده روی زائران اربعین را داریم. جمعیت هلال احمر به عنوان مسئول کارگروه امداد و نجات، آمادگی دارد هر زمان که ستاد مرکزی اربعین تصمیم بگیرد و ابلاغ کند در اسرع وقت همه سازو کار‌هایی را که از قبل اندیشیده شده است به کار می‌گیریم تا مردم با راحتی و آرامش برای زیارت به کشور عراق عزیمت کنند.

وی تاکید کرد: تا این لحظه ابلاغ رسمی در زمینه برگزاری مراسم پیاده روی اربعین، داده نشده است و منتظر هستیم تا ستاد مرکزی اربعین این نتیجه را اعلام کند و ما آمادگی کامل داریم تا در خدمت زوار گرانقدر باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش