عامل اصلی حمله به رستورانی در سرخرود محمودآباد دستگیر شد


عامل اصلی حمله به رستورانی در سرخرود محمودآباد دستگیر شد

ساری - ایرنا - مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران از دستگیری عامل اصلی درگیری و تخریب خودروهای پارک شده مردم مقابل رستورانی در شهر سرخرود از توابع شهرستان محمودآباد خبر داد.

علی شیرازی چهارشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت که این فرد شرور که انتشار دهنده فیلم اقدام خشونت آمیز خود و همراهانش بود ، در تهران ردیابی ، شناسایی و دستگیر شده است.

رییس دبیرخانه شورای تامین استان مازندران عزم این شورا را در برخورد با اراذل و اوباش و اخلال گران نظم و امنیت عمومی جدی توصیف و از حمایت های قضایی رییس کل دادگستری و فرماندهی انتظامی مازندران در این زمینه قدردانی کرد.

حمله تعدادی اراذل و اوباش به رستورانی در سرخرود محمودآباد سه شنبه شب هفته پیش صورت گرفت ولی فیلم آن یک هفته بعد در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی پخش شد.

حمله کنندگان به رستوران که چند نفر بودند ، علاوه بر شکستن شیشه های ورودی رستوران و بخشی از اموال آن با چوب و چماق ، به خودروهای مشتریان که بیرون از محوطه رستوران و در پارکینگ قرار داشتند با شکستن شیشه ها و آینه و ضربه زدن به بدنه و سقف خسارت زدند.

فرمانده انتظامی محمودآباد پیش از این در گفت و گو با ایرنا علت درگیری و حمله به رستوران در سرخرود را اختلافات شخصی عنوان کرد .

شهرستان ساحلی محمودآباد با یکصد هزار نفر جمعیت به دلیل قرار گیری در منتهی الیه محور هراز به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای مسافر پذیر استان مازندران محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل