لیگ برتر انگلیس| پیروزی منچسترسیتی و تاتنهام در شب توقف گرگ‌ها


لیگ برتر انگلیس| پیروزی منچسترسیتی و تاتنهام در شب توقف گرگ‌ها

دیدارهای هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس با پیروزی شاگردان پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو و تساوی ولورهمپتون دنبال شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از همه سی‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (چهارشنبه) سه دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها منچسترسیتی، نایب قهرمان فصل جاری رقابت‌ها در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 2 بر یک بر بورنموث غلبه کرد.

داوید سیلوا در دقیقه 6 و گابریل ژسوس در دقیقه 39 گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند و دیوید بروکس در دقیقه 89 یکی از گل‌های خورده را برای بورنموث جبران کرد.

شاگردان پپ گواردیولا با کسب بیست‌و‌چهارمین برد خود 75 امتیازی شد و فاصله خود را با لیورپول موقتاً به 18 امتیاز کاهش دادند.

در دیگر بازی مهم امشب تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو در خانه نیوکاسل با نتیجه 3 بر یک به برتری دست یافت. هئونگ مین سون در دقیقه 27، هری کین دو بار در دقایق 60 و 90 گل‌های تاتنهام را زدند و تنها گل نیوکاسل هم در دقیقه 56 توسط مت ریچی به ثمر رسید. تاتنهام با این نتیجه 55 امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد.

و اما در آخرین بازی هم برنلی تیم دهم جدول در خانه مقابل ولورهمپتون رده ششمی یک – یک مساوی کرد و با یک امتیاز این بازی به رده نهم صعود کرد. گرگ‌ها نیز 56 امتیازی شدند اما در رده ششم باقی ماندند.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 23:45 به وقت تهران، آرسنال میزبان لیورپول قهرمان زودهنگام رقابت‌ها است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!